رضایی: تساوی عادلانه نبود، باید سپاهان را می‌بردیم/ ماشین‌سازی تیم ضعیفی نیست

رضایی: تساوی عادلانه نبود، باید سپاهان را می‌بردیم/ ماشین‌سازی تیم ضعیفی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- محمدامین رضایی دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اعتقاد دارد تساوی مقابل سپاهان نتیجه‌ای عادلانه برای این تیم نبوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدامین رضایی درباره بازی تیمش با سپاهان که پنج گل از شش گل این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، گفت: ما از نتیجه راضی نیستیم، ولی خدا را شکر می‌کنم که همه بازیکنان یکدل و متحد شده بودند تا بتوانیم نتیجه بگیریم و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. تیم ما نسبت به هفته‌های ابتدایی پیشرفت کرده است و در بازی با سپاهان هم عالی فوتبال بازی کردیم، این در حالی است که تیم ما از لحاظ هزینه، امکانات و خیلی چیزهای دیگر قابل قیاس با سپاهان نیست.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تساوی در این بازی نتیجه عادلانه‌ای بود؟»، تصریح کرد: تساوی اصلاً عادلانه نبود، چون ما در اکثر لحظات بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و دو موقعیت صد درصد گل را هم از دست دادیم. ما در این بازی واقعاً بدشانس بودیم و سپاهان هم غیر از پنالتی‌ها موقعیتی نداشت. یک گل آنها هم روی غافلگیری ما زده شد. سپاهانی‌ها در آن صحنه روی ضربه ایستگاهی بازی را زود شروع کردند و به گل رسیدند.

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در واکنش به اینکه خیلی‌ها ماشین‌سازان را گزینه اصلی سقوط می‌دانند، اظهار داشت: ما اصلاً تیم ضعیفی نیستیم. ماشین‌سازی برای فصل جدید با تغییرات متعددی مواجه شد و 11 بازیکنی که به زمین می‌روند از 11 تیم مختلف به ماشین‌سازی آمده‌اند. ما نسبت به هفته‌های ابتدایی شرایط بهتری داریم و می‌جنگیم تا خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم.

6641