پاسخ منفی پرسپولیس به بازیکن تراکتور/ «شکاری» با گل گهر توافق کرد

پاسخ منفی پرسپولیس به بازیکن تراکتور/ «شکاری» با گل گهر توافق کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور با باشگاه گل گهر سیرجان به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رضا شکاری از جمله بازیکنانی بود که فصل گذشته در تیم تراکتور تبریز حضور داشت اما این فصل به دلیل مشکلاتی که در قراردادش با تراکتور ایجاد شد، قراردادش را با این باشگاه یکطرفه فسخ کرد. شکاری اعتقاد داشت تراکتوری ها در قرارداد او دست برده اند.
هرچند تراکتور با شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر بازگرداندن این بازیکن است اما ظاهراً شکاری همان راهی را رفته است که پیش از او رشید مظاهری (دروازه بان سابق تراکتور که در حال حاضر در استقلال حضور دارد) رفته بود و به همین دلیل شکاری نگران رای کمیته انضباطی نیست.

این بازیکن ابتدا تمایل داشت به تیم پرسپولیس برود؛ بخصوص بعد از محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر مهاجم گلزن سرخپوشان و کمبود مهاجم در این تیم. با این حال یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تمایل چندانی به جذب شکاری نشان داد تا این بازیکن مسیر دیگری را انتخاب کند.

در این شرایط، امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر هم پیگیر وضعیت شکاری بود و درخواست جذب او را به مسئولان باشگاه گل گهر داد. مذاکرات شکاری و گل گهر مثبت بوده است و اگر رای انضباطی به صورت رسمی به سود شکاری اعلام شود، این بازیکن بدون مشکل قراردادش را با تیم تحت هدایت قلعه نویی امضا می کند.

6641