موسوی: فولاد جنگجو است/ انتقادها درست نیست

موسوی: فولاد جنگجو است/ انتقادها درست نیست

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من اسم فولاد را تیم جنگجو گذاشته‌ام زیرا برای هدف خود می جنگند و توان قهرمان شدن را هم دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، سامان موسوی درباره عملکرد تیم فولاد در لیگ بیستم، اظهارکرد: فولاد از جمله تیم هایی است که موتورش دیر روشن می شود و از هفته هفتم - هشتم به بعد بازی های خوب و آن چه تماشاگران دوست دارند را به نمایش می گذارد. البته فولاد در هفته های قبل نیز فوتبال خوبی را بازی کرده و اختلاف فولاد با صدر ۲ امتیاز است.

فولاد تیم جنگجویی است

وی با بیان اینکه من اسم تیم فولاد را تیم جنگجو گذاشته ام زیرا برای هدف خود می جنگند، گفت: فولاد دارای کادرفنی جوان و باتجربه چندین ساله است که زحمت می کشند و کار خود را به خوبی انجام می دهند. باید به نکونام و همکارانش زمان داد؛ ما خوزستانی ها معمولا کمی عجول هستیم و صبر نداریم و این هم به خاطر این است که فوتبال دوست و فوتبال فهم هستیم و مهد فوتبال محسوب می شویم اما باید صبور باشیم.

همه باید حمایت کنند

فوتبالیست سابق تیم فولاد افزود: متاسفانه برخی انتقادها نسبت به تیم و مدیریت باشگاه دارند که نباید به این صورت باشد و این درست نیست. مطمئن باشید امسال فولاد از تیم هایی است که همه باید از آن بترسند. به نظرم حواشی ایجاد شده برای تیم و انتقادها به خاطر این است که دست عده ای از باشگاه بریده شده است. به هر حال از تمام منتقدان می خواهم از فولاد حمایت کنند و تیشه به ریشه فولاد نزنند. امیدوارم هواداران با تعصب فولاد هم صبور باشند و به این تیم ایمان داشته باشند و شک نکنید که پایان فصل جایگاه فولاد را خواهید دید.

باید قدرِ شیمبا، موسی و پاتوسی را دانست

وی همچنین در ارزیابی از بازیکن های خارجی فولاد، عنوان کرد: به نظر من تنها تیمی که از خارجی هایش خوب استفاده می کند، فولاد است و تنها تیمی که خارجی خوب دارد هم فولاد است. کولیبالی که گل می زند و پاتوسی هم هر وقت در زمین بوده موفق کار کرده است. پاتوسی بازیکن لحظه ای است، یعنی در یک لحظه نتیجه را تغییر می دهد. درست است که او هنوز کمی اضافه وزن دارد ولی مطمئن هستم که کادرفنی تلاش می کند که پاتوسی وزن کم کند و به شرایط بازی برسد و آن پاتوسی باشد که همه انتظار دارند. شیمبا هم درست است که گل نمی زند اما دوندگی هایی در زمین دارد که سایر هم تیمی هایش راحت از عملکرد او بهره مند می شوند. شیمبا بازیکن با استعدادی است و مطمئن باشید به فولاد کمک می کند. به نظرم باید قدر سه بازیکن خارجی فولاد را دانست.

فولاد، مرد روزهای سخت است

موسوی با بیان این که پیش بینی قهرمانی برای فولاد سخت است و نمی توان از روی احساس حرف زد، گفت: البته فولاد توان قهرمان شدن را دارد زیرا فولاد از گذشته تاکنون مرد روزهای سخت بوده است و امیدوارم قهرمان شود. فولاد باید در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود و تیمی که به پلی آف می رسد برایش فرقی نمی کند رو در روی چه تیمی قرار بگیرد و باید ببرد و به مرحله گروهی برسد. دعا می کنم روزی که فولاد بازی دارد، روز خوب آن باشد. البته با توجه به تیمی که بسته شده، ایمان دارم که می توانند به مرحله بعد صعود کند. فولاد نسبت به سایر تیم ها در هر پستی دو تا سه بازیکن خوب دارد و این نشان می دهد که فولاد قدرتمند است و می تواند موفق شود.

درخواست از مدیرعامل جدید شرکت فولاد

وی در پایان با درخواست از مدیرعامل جدید شرکت فولاد خوزستان، عنوان کرد: به عنوان پیشکسوت باشگاه فولاد از آقای قلعه‌نویی خواهش می کنم از مدیرعامل باشگاه و کادرفنی در راس آن آقای نکونام حمایت کند، همان طور که پیش از این نیز آقای علی محمدی در هر شرایطی از باشگاه و تیم فولاد حمایت داشت.

7474