فرعباسی: همه از کار کردن با شجاعی خوشحال هستیم

فرعباسی: همه از کار کردن با شجاعی خوشحال هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور از سرمربی جوان این تیم تعریف و تمجید کرد و گفت که او با بازیکنان دوست و صمیمی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حبیب فرعباسی درخصوص تساوی بدون گل تراکتور مقابل شهرخودرو اظهار داشت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نشد که پیروز شویم. شهرخودرو کمی عقب فوتبال بازی می‌کرد و همین کار ما را سخت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش تراکتور می‌تواند در جمع مدعیان قهرمانی لیگ امسال باشد یا خیر، گفت: قطعا همینطور است. تراکتور تیم بزرگی است و با پتانسیلی که دارد می‌تواند به جمع مدعیان قهرمانی برگردد و مانند سال‌های گذشته برای قهرمانی بجنگد.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت خود در این تیم و رقابت با محمدرضا اخباری تاکید کرد: من با اخباری، هم رفیق هستم و هم رقیب. خداراشکر این رفاقت و رقابت می‌تواند در نهایت به نفع تراکتور تمام شود و از هر کدام از ما، دروازه‌بان کاملی بسازد.

فرعباسی در خصوص مسعود شجاعی و سرمربیگری او در تراکتور عنوان کرد: کار کردن با او بسیار خوب است. او با بچه‌ها رفیق و صمیمی است و با همه گرم می‌گیرد. همین مسئله باعث شد تا همه ما از کارکردن با شجاعی خوشحال باشیم و از او چیز‌های زیادی یاد بگیریم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب تراکتور راضی بود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: صد درصد انتخاب خوبی بود. به تیمی آمدم که می‌توانم در آن به افتخارات بزرگی دست پیدا کنم. واقعا از انتخاب تراکتور راضی هستم.

7474