زنده روح: کشمکشی با منشا نداشتم

زنده روح: کشمکشی با منشا نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن گل گهر می گوید این تیم کیفیت خوبی دارد و همه شاگردان قلعه نویی در تلاش هستند تا آخر فصل جایگاه خوبی کسب کنند .

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، گل گهر سیرجان متحمل شکست مقابل استقلال شد و به این ترتیب آبی‌ها صدرنشین شدند. احمد زنده روح در این خصوص گفت: بازی خوبی بود و به جز ۲۰ دقیقه اول که عدم تمرکز ما باعث شده بود اتفاقاتی بیفتد با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم به جز آن دقایق استقلال کار خاصی نتوانست انجام دهد و بازی کامل در اختیار ما بود اما جلوی استقلال و تیم های بزرگ کافی است که بازی از دست تیمی خارج شود. در روزی که حق ما حداقل یک تساوی بود، باختیم و سه امتیاز مهم این دیدار را از دست دادیم. امیدوارم در آینده نزدیک جبران کنیم و به نتایجی که دوست داریم برسیم.

او که تک گل تیمش را در این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند درباره کشمکش با منشا بر سر زدن ضربه پنالتی ادامه داد: کشمکشی با منشا نداشتیم و تصمیم کادرفنی بود که پنالتی را من بزنم و من هم توانستم گل بزنم ولی خیلی دوست داشتم که ببریم ولی نشد. امیدوارم در آینده خیلی بهتر نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه چند بار از روی نقطه پنالتی به استقلال گل زده گفت: یکبار پارسال از روی نقطه  پنالتی به استقلال گل زدم و یک بار هم امسال.

این بازیکن در خصوص اینکه پنالتی ها صحیح بود یا خیر گفت: در مورد داوری صحبتی ندارم بالاخره تصمیم داور بود و فکر می کنم درست بود.‌

وی در خصوص اینکه گل گهر می تواند امسال مدعی باشد یا خیر گفت: تا این جای کار نشان دادیم کیفیت فنی خیلی خوبی داریم و می توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. تلاش بچه های ما این است که بتوانیم این کیفیت را تا آخر فصل حفظ کنیم. باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشیم تا امتیازات را جمع آوری کنیم مطمئنا تمام تلاشمان را می کنیم با کیفیتی که تیم ما دارد آخر فصل رتبه قابل قبول بگیریم.

زنده روح در پایان در خصوص دیدار بعدی با آلومینیوم اراک افزود: قطعاً بازی خیلی سختی داریم و می‌دانیم که آلومینیوم تیم خوب و منسجمی است امیدوارم بتوانیم با تمرکز کامل در این چند روزی که فرصت داریم کار کنیم و آماده بازی شویم‌. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب و شکست بازی قبل را جبران کنیم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

7474