رضایی: بازی با سپاهان عجیب ترین بازی عمرم بود

رضایی: بازی با سپاهان عجیب ترین بازی عمرم بود

پایگاه خبری فوتبالی- محمد امین رضایی دروازه بان جوان ماشین سازی می‌گوید که این تیم منسجم شده و به زودی اولین پیروزی اش را کسب خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رضایی که سابقه بازی در نساجی را دارد، راجع به بازی با سپاهان می‌گوید: بازی سپاهان هم برای ما و برای هم حریف خیلی عجیب بود چون پنج پنالتی داشت. اما بازی خوبی بود و تیم ما هم اعتماد به نفس این را پیدا کرده که به حریفان حمله کند. حالا خودتان می‌بینید که ماشین سازی منسجم شده و مطمئن باشید در آینده بهتر هم خواهد شد.

او درباره شروع ناامیدکننده ماشین سازی اظهار داشت: ما اول فصل روند خوبی را شروع نکردیم و این طبیعی بود. در ابتدای فصل تیم ما ۱۱ بازیکن از ۱۱ تیم مختلف داشت که در تاریخ لیگ برتر بی نظیر است. من خودم چند سال در نساجی بودم و آنجا همیشه ثبات بود اما اینجا به شکل عجیبی همه چیز پیش رفت.

محمدامین رضایی در مورد فیکس شدنش عنوان کرد: من به همه گلرها احترام می‌گذارم و آقای صادقی هم دروازه بان باتجربه ای است که سال ها در لیگ برتر بوده است. باعث افتخار من است که کنار او تمرین میکنم و اصلا برایم مهم نیست که چه کسی فیکس باشد چون فقط نتیجه اهمیت دارد.

او درباره آینده ماشین سازی با اخباری گفت: آقای اخباری مربی خوبی هستند و فکر میکنم با این روند یکی دو ماهه که دیده ام تیم ما از این وضعیت خارج خواهد شد. ما تلاش میکنیم اولین پیروزی را کسب کنیم و بعد از آن اوضاع متفاوت خواهد شد.

7474