لطفی: استقلال بازی به بازی در حال پیشرفت است/ حسینی رقیب خوبی برای رشید است

لطفی: استقلال بازی به بازی در حال پیشرفت است/ حسینی رقیب خوبی برای رشید است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیشین استقلال گفت: استقلال بازی به بازی در حال بهتر شدن است، زمان فکری در اوایل فصل کم بود، اما حالا به مرور زمان می‌بینیم استقلال شکل بهتری گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، سعید لطفی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: استقلال بازی به بازی در حال بهتر شدن است. زمان فکری در اوایل فصل کم بود اما حالا به مرور زمان می‌بینیم استقلال شکل بهتری گرفته است و بازی‌های بهتری نسبت به اوایل فصل انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان ۵۵ دقیقه خیلی خوب بازی کرد و بعد از آن به فکر حفظ نتیجه بود و فشار تیم گل‌گهر هم روی این تیم زیاد شد. واقعا گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که مربی کاربلدی دارد. عملکرد نیمه دوم استقلال نشان از ضعف این تیم نبود، این گل‌گهر بود که به دنبال جبران نتیجه بود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فکری در این بازی از محمد دانشگر در سمت چپ دفاع استفاده کرد آن هم علتش بازیکنان فیزیکی و سرزن تیم حریف بودند که حضور دانشگر در سمت چپ برای نبرد‌های هوایی و بازی فیزیکی بود که گل‌گهر انجام می‌داد و این تغییر هم به نظرم جواب داد.

لطفی در خصوص عملکرد مظاهری هم خاطرنشان کرد: عملکرد خوب مظاهری عوامل زیادی دارد؛ از مربی گلر‌ها گرفته تا تفکرات فکری و از همه مهمتر به نظرم داشتن یک رقیب خوب است. جای دارد از سید حسین حسینی هم تشکر کنیم که بدون حاشیه در حال تمرین و رقیب خوبی برای رشید است. 

6641