فنونی‌زاده: باید با کسانی که باعث شدند ساختمان پرسپولیس توقیف شود برخورد شود/ تیم یحیی ۲ مشکل دارد

فنونی‌زاده: باید با کسانی که باعث شدند ساختمان پرسپولیس توقیف شود برخورد شود/ تیم یحیی ۲ مشکل دارد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو مشکلی که پرسپولیس با آن مواجه شده این است که کیفیت بازی‌های این تیم پایین آمده و گل هم نمی‌زنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: گل‌محمدی در چیدمان ترکیبش کمی تردید دارد و از نظر من باید تیم شکل هجومی‌تری داشته باشد. قطعا کادرفنی پرسپولیس مسائل را بهتر از من متوجه می‌شود اما نمی‌دانم چرا بازیکنان نیمه اول مثل بارسلونا بازی می‌کنند، ولی نیمه دوم تبدیل به یک تیم عادی می‌شوند! در دیدار با ذوب‌آهن هم اگر خوش‌شانس نبودیم باید ۳ امتیاز را تقدیم آنها می‌کردیم، دروازه‌بان ذوب‌آهن نیمه دوم اصلا به زحمت نیفتاد. گل‌محمدی باید بین دو نیمه بازیکنان را از نظر ذهنیتی آماده می‌کردند که متوجه باشند تیم عقب است و برای پیروزی به میدان بروند.
وی ادامه داد: پرسپولیس مشکل گلزنی دارد و بیشتر گل‌هایی که زده می‌شود با اوت دستی یا ضربه ایستگاهی و پنالتی است من بعید می‌دانم با این شرایط بازیکنان ما در جریان بازی به گل برسند مگر اینکه در یک حادثه مثل دیدار با شهرخودرو از پشت ۱۸ قدم یک شوت زده شود که منجر به گل شود! ما مدعی قهرمانی هستیم اما باید کیفیت بازی‌ها‌ی‌مان بالاتر برود تا بتوانیم دوباره قهرمان شویم.
فنونی‌زاده درباره مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: دو مشکلی که پرسپولیس با آن مواجه شده این است که کیفیت بازی‌های این تیم پایین آمده و گل هم نمی‌زنند! ما در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ که بازی می‌کردیم اگر هم می‌باختیم با نتایج و بازی‌ها پر گل بود.
وی افزود: گل‌محمدی خودش رمضانی را به پرسپولیس آورده و به غیر از او عبدی را هم داریم که درست است در لیگ برتر خیلی خوش شانس نبوده اما گل‌های تاثیرگذاری در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. این بازیکنان باید حمایت شوند تا در ادامه بتوانند مثمرثمر واقع شوند. علی شجاعی هم بازیکن دیگری است که منتخب گل‌محمدی بوده و نمی‌دانم چرا از او استفاده نمی‌کند. او در نساجی فوق العاده بازی می‌کرد، عالیشاه را هم آنقدر اصرار کردیم تا به او بازی دادند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد به عملکرد این تیم پس از دیدار فینال آسیا عنوان کرد: پرسپولیس دو دیدار سخت پیش رو دارد اما بازیکنان ما هنوز شکست در فینال آسیا را فراموش نکرده‌اند و از نظر روحی شرایط مناسبی ندارند. کادرفنی باید وارد عمل شود و بازیکنان را متوجه کند که آن دیدار تمام شد و به تاریخ پیوست. ما امسال باید در سه جبهه بجنگیم بازیکنان باید از نظر روحی و روانی ریکاوری شوند. کادرفنی خوب پول می‌گیرند نوش جانشان هم باشد، ولی باید کارایی هم داشته باشند و بتوانند بازیکنان را از نظر روحی هم آماده رقابت‌ها کنند. این تیم ۸۰ درصدش میراث برانکو و ۲۰ درصد هم برای کالدرون است.
مدافع سابق تیم ملی در واکنش به توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت: تمام افرادی که در جریان قرارداد ویلموتس مقصر بودند باید مورد بازخواست قرار بگیرند. این آقایان سلطان قرارداد‌ها هستند! زمان ما دفتری وجود نداشت ماشین علی پروین دفتر کار ما بود، اما الان خداراشکر پرسپولیس ساختمانی ۵ طبقه دارد، محلی آبرومندانه برای این تیم که در زمان دادکان در اختیار پرسپولیس قرار گرفت. باید با مسببان اصلی این جریان که باعث توقیف ساختمان باشگاه شده‌اند برخورد جدی شود.

فنونی‌زاده در پایان با گلایه از مسئولان باشگاه خاطرنشان کرد: دهه ۶۰ شناسنامه فوتبال پرسپولیس است. متاسفانه حتی یک عکس از قهرمانی‌های ما در باشگاه وجود ندارد. پروین که آمد در ۵ طبقه‌ی باشگاه عکس قهرمانی‌های ما را زدند، بعد از رفتن او عکس‌ها را برداشتند و عکس‌های خودشان را زدند! 

6641