بیت‌سعید: بعد از استقلال خوزستان نتوانستم بیت سعید سابق باشم

بیت‌سعید: بعد از استقلال خوزستان نتوانستم بیت سعید سابق باشم

پایگاه خبری فوتبالی- صنعت نفت آبادان روز گذشته موفق شد پنجمین بازی خانگی اش را برابر نفت مسجد سلیمان با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، در مورد بازی دیروز و شرایط کلی صنعت نفت آبادان با حسن بیت سعید وینگر این تیم به گفت و گو پرداختیم که در ادامه می خوانید:

ابتدا در مورد شرایط خوبی این روزهای صنعت نفت صحبت کنید. دیروز هم نفت مسجد سلیمان را شکست دادید.

خداراشکر می کنیم برای این نتایج خوب. کمتر کسی فکر می کرد صنعت نفت آبادان با شرایطی که در آخر فصل گذشته داشت اینطور نتیجه بگیرد آن هم با جدا شد 13-14 بازیکن خوب. شرایط سخت بود بالاخره چند بازیکن با تجربه از سال گذشته مانده بودند و با هماهنگی میان آنها با بازیکنان جدید و جوان، فوتبال ناب خوزستان را به نمایش گذاشتیم. ما آخرین تیمی بودیم که بدنسازی را شروع کردیم و واقعا این مشکل بزرگی بود. بدنسازی روی روند یک تیم خیلی تاثیر دارد اما همدلی و تلاش بازیکنان نتیجه داد و با درایت آقای پور موسوی توانستیم خوب نتیجه بگیریم.

شما در بازی های خانگی تمام حریفان را شکست داده اید اما در خارج از خانه پیروز نشده اید. به نظر شما دلیل این موضوع چیست؟

فکر می کنم موارد زیادی دراین موضوع تاثیر دارد. بازی هایی که در خارج از خانه انجام دادیم غیر از بازی با سایپا که زمین و شرایط جوی خوب بود، در باران برگزار شد. همه می دانند فوتبالیست های خوزستانی روی زمین فوتبال بازی می کنند و در بازی هایی که بارندگی  و زمین ها باتلاقی بود، نتوانستیم خوب نتیجه کسب کنیم. امیدوارم در بازی با نساجی به اولین سه امتیاز خارج از خانه دست پیدا کنیم هر چند زمین چمن ورزشگاه نساجی هم چمن مصنوعی است.

با نتایجی که در 10 بازی کسب کرده اید به قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر می کنید؟

فکر به قهرمانی و کسب سهمیه خیلی زود است. تنها هدفی که داریم این است که بازی به بازی پیش برویم. تنها هدف ما شاد کردن دل هواداران صنعت نفت آبادان است. تیم ما پتانسیل دارد ولی نمی خواهیم با این موضوع به بازیکنان و تیم فشار روحی روانی وارد شود.

 بعد از پیروزی های خانگی هواداران صنعت نفت مقابل ورزشگاه تختی آبادان حاضر می شوند و تو به همراه چند بازیکن دیگر با آنها به خوشحالی می پردازید آن هم در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا باید پروتکل ها رعایت شود. 

جای هواداران در ورزشگاه خالی است و ای کاش ویروس کرونا از بین برود. هواداران صنعت نفت خون گرم هستند و نمی توانند در خانه بمانند. وقتی می بینید ما پیروز شدیم جلوی در ورزشگاه می آیند اما حرف شما درست است و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم ولی این کار سخت است و آنها همیشه به ما لطف دارند.

در بازی روز گذشته برابر نفت مسجد سلیمان وقتی دروازه بان حریف زمین افتاد در حالی که می توانستی بازی را ادامه دهی و گلزنی کنی توپ را بیرون زدی. چرا این تصمیم را گرفتی آن هم در روزهایی که فیرپلی در فوتبال ایران چندان رعایت نمی شود؟

همه چیز در فوتبال به برد و باخت خلاصه نمی‌شود. فوتبال هر بازیکنی یک روز تمام می شود و فقط خاطرات خوب به جا می ماند. این کار فقط وظیفه من حسن بیت سعید نیست بلکه وظیفه هر بازیکنی است و فکر کنم کار خاصی نکردم چون سلامتی دروازه بان نفت مسجد سلیمان مهمتر از گلزنی من بود.

بعد از قهرمانی در لیگ برتر به همراه استقلال خوزستان و حضور با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و حضور در استقلال و فولاد خوزرستان از روزهای اوج  فاصله گرفتی اما حالا در صنعت نفت آبادان شرایط خوبی داری.

فوتبال بالا و پایین زیادی دارد و گاهی اوقات نمی توانی به هدف دلخواه برسی. بعد از استقلال خوزستان نتوانستم حسن بیت سعید سابق باشم. امسال تصمیم بسیار خوبی گرفتم و در کنار بازیکنانی که قبلا کنارشان بازی کردم و همچنین آقای پورموسوی  دور هم جمع شدیم و امیدوارم مثمر ثمر باشم.

صحبت پایانی.

از هواداران تیم صنعت نفت تشکر می کنم. بخشی از آمدنم به این تیم هواداران بودند. وقتی با تیم های دیگر به آبادان می آمدم شور و نشاط را در میان هواداران صنعت نفت می دیدم. از آنها درخواست می کنم همیشه پشت تیمشان باشند، بازیکن می آید و می رود و مهم تیم است. 

گفت و گو از سعید لطفی/ پایگاه خبری فوتبالی

9697