کابوس اوزیل در آستانه پایان؛ بالاخره مقصد خود را پیدا کرد

کابوس اوزیل در آستانه پایان؛ بالاخره مقصد خود را پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مسعود اوزیل در آستانه پایان دادن به کابوس خود در آرسنال قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان جام جهانی و بازیساز سابق رئال مادرید در سال 2018 قراردادش را با آرسنال تمدید کرد و در آن زمان به پردرآمدترین بازیکن تیم تبدیل شد اما در سالهای اخیر مسیر وی کاملا نزولی بوده است. در حقیقت اوزیل از زمان جدایی ونگر نقش بسیار کمرنگی در توپچی ها داشته است.

میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال علاقه چندانی به سبک بازی اوزیل ندارد و ماه هاست که از این بازیکن استفاده نمی کند. قرارداد اوزیل با توپچی ها در تابستان به پایان می رسد و مسعود مذاکرات را برای پیدا کردن تیم جدید خود آغاز کرده است. حالا به نظر می رسد که ستاره آلمانی یک راه فرار جدید برای خود پیدا کرده است و قرار است که راهی لیگ آمریکا شود.

منابع انگلیسی گزارش داده اند که اوزیل مذاکرات خوبی را با باشگاه دی سی یونایتد داشته است، باشگاهی که وین رونی اسطوره منچستریونایتد هم مدتی در آن بازی می کرد. گفته می شود که پیشنهاد تیم آمریکایی به اوزیل خیلی جذاب بوده است و ستاره برزیلی می تواند برند خود را در این کشور توسعه بدهد و بتواند به تبلیغات بپردازد و درآمد خود  در این زمینه را افزایش بدهد و شاید بالاخره بتواند از فوتبال لذت ببرد و بازی دلخواه خود را ارائه بدهد.

4125