آوخ: از استرس رها شدیم و پیراهنم را درآوردم/ خودمان را نباختیم و به بازی برگشتیم

آوخ: از استرس رها شدیم و پیراهنم را درآوردم/ خودمان را نباختیم و به بازی برگشتیم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن مس رفسنجان  در دیدار مقابل فولاد توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند ، او به قدری از این قضیه خوشحال بود که به خاطر شادی بعد از گلش کارت زرد را به جان خرید.

به گزارش فوتبالی، مهرداد آوخ در خصوص تساوی مقابل فولاد گفت: درست است که ما زودتر گل دریافت کردیم اما باید این را بگویم که اگر بازی را دیده باشید متوجه می شوید که ما موقعیت های خیلی بشیتری از حریف داشیتم و گلی هم که خوردیم روی تیزهوشی شیمبا و غفلت مان رقم خورد اما ما خودمان را نباختیم و توانستیم به بازی برگردیم.

این بازیکن که گل تساوی بخش تیمش را زد و بعد از گل هم پیراهنش را از شدت خوشحالی درآورد خاطر نشان کرد: برای گل زدن لحظه شماری می کردم و خیلی از این اتفاق خوشحالم. تمام بچه ها کمکم کردند که گل بزنم و این فشار و استرس رها شوم همین که با باخت اهواز را ترک نکردیم خیلی خوب است. درست است که من به خاطر شادی گلم کارت گرفتم چون پیراهنم را در آوردم اما آن لحظه خیلی تحت فشار بودم.

این بازیکن در خصوص اعتقاد برخی مبنی بر اینکه مس همین که در لیگ برتر بماند خودش خوب است گفت: این که هدف اول ما است ولی ما به هیچ وجه به این موضوع قانع نیستیم و می‌خواهیم در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم هرکس که بازی های ما را دیده باشد می داند که من بی جهت این حرف را نمی زنم و روند ما بیانگر این موضوع است.

آوخ در پایان در مورد بازی با ماشین سازی تبریز افزود: همیشه بازی با چنین تیم هایی که عطش برد دارند سخت است امیدوارم که بتوانیم از بازی خوبی که همیشه ارائه می دهیم سه امتیاز را هم بگیریم ، ما باید از امتیاز بازی خانگی استفاده کنیم.

۱۲۳۴