زبیدی در گفت و گو با فوتبالی: ما به چمن مصنوعی عادت نداریم/ باید ببریم تا بالانشین بمانیم

زبیدی در گفت و گو با فوتبالی: ما به چمن مصنوعی عادت نداریم/ باید ببریم تا بالانشین بمانیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد بازی با نساجی به خاطر شرایط چمن آن ها دشوار است.

به گزارش فوتبالی، مهدی زبیدی در خصوص پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی با نفت بازی خیلی سختی بود و آنها خیلی خوب بازی می کردند و موقعیتهای زیادی داشتند و فکر می کنم سه، چهار موقعیت صد در صد گل خلق کردند ولی نتوانستند تبدیل به گل کنند ما هم از دو موقعیتی که گیرمان آمد استفاده کردیم و به گل رسیدیم. 

این بازیکن که خودش یکی از گلزنان این دیدار بود در این خصوص ادامه داد: گلی که من زدم تلاش تمام بچه ها بود و شاید در فیلم معلوم باشد که توپ از کجا آمد. آل کثیر پاس تو عرض داد و من خدا را شکر توانستم تبدیل به گل بکنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردند صنعت نفت آبادان بتواند چنین جایگاهی در جدول کسب کند یا خیر گفت: اگر این جایگاه را داریم تلاش تمام بچه ها است. خدا را شکر بچه ها خیلی خوب تلاش می کنند برای همین هم ما در رده بالای جدول قرارداریم ان شاء ا... که بتوانیم همینطور ادامه دهیم.

زبیدی در پایان در خصوص دیدار با نساجی افزود: همیشه بازیهای قائم شهر خیلی سخت است زیرا آنها چمن مصنوعی دارند و فقط خودشان به این چمن عادت دارند و کار برای ما دشوار است ولی ما برای سه امتیاز یا حداقل یک امتیاز می رویم که بتوانیم جایگاه خوبمان را حفظ کنیم.

۱۲۳۴