نمای دیدنی ورزشگاه اتلتیکو مادرید در روز لغو بازی

نمای دیدنی ورزشگاه اتلتیکو مادرید در روز لغو بازی

پایگاه خبری فوتبالی - در اولین روز های سال 2021 میلادی، برفی سنگین و زیبا در کشور اسپانیا باریدن گرفته است. این برف اگرچه باعث مختل شدن برخی از فعالیت ها شده اما در مجموع، تصاویر جالبی هم از مکان مختلف در این روز برفی به ثبت رسیده است که یکی از آن‌ها ورزشگاه واندا متروپولیتانو، زمین اختصاصی اتلتیکو مادرید است.

به گزارش فوتبالی، بازی اتلتیکو مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در این هفته از رقابت‌های لالیگا به علت بارش برف سنگین و شرایط جوی نامساعد به تعویق افتاد چرا که فرودگاه مادرید، شب گذشته بسته شده بود و زمین اتلتیکو مادرید هم به این وضع درآمده است.

در حقیقت شرایط بد جوی باعث شد تا دیدار امشب اتلتیکو مادرید و بیلبائو که قرار بود در مادرید برگزار شود به دلیل عدم امکان سفر بیلبائویی‌ها لغو شود. در بیانیه‌ای که از طرف اتلتیکو منتشر شده آمده است: بازی بین اتلتیکو مادرید و بیلبائو که قرار بود امروز در واندا متروپولیتانو برگزار شود به دلیل برف سنگین به تعویق افتاد. هوای نامناسب باعث تعطیلی موقت فرودگاه آدولفو سوارز شده و به این ترتیب بازیکنان تیم اتلتیک بیلبائو نتوانستند خود را به مادرید برسانند. همچنین حضور داوران و مسئولین باشگاه در ورزشگاه با عدم تضمین سلامتی همراه است زیرا وضعیت جاده‌ها اصلا مساعد نیست.

1470