خطیبی: آلومینیوم بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری خورده است

خطیبی: آلومینیوم بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری خورده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی آلومینیوم اراک گفت: مصدومان ذوب‌آهن این تیم را ناهماهنگ کرده است و ما برای کسب ۳ امتیاز بازی خانگی به میدان می‌رویم.

به گزارش فوتبالی، رسول خطیبی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت چند بازی ذوب آهن را آنالیز کرده ایم و به رغم داشتن بازیکنان بسیار خوب چند بازیکن مصدوم دارد که شرایط این تیم را قدری ناهماهنگ کرده است.

وی افزود: در زمین خود با تیمی بازی داریم که زخم خورده است و باید امتیازات کامل را بگیریم، از سوی دیگر ما هرچند بازی قبل را واگذار کردیم اما دارای شرایط خوبی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به وضعیت بازیکنان و تیم فوتبال آلومینیوم برای بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان ما خوبی تمرین داشته اند و از لحاظ تاکتیکی و هماهنگی با آنها کار شده است و مطمئن باشید یک بازی زیبا و هوادارپسند را از آلومینیوم فردا می‌بینید. 

خطیبی بیان کرد: در بازی فردا 2 بازیکن مصدوم داریم که بازیکنان جایگزین تمرینات خوبی داشته بنابراین فردا با آمادگی بالا در زمین حاضر خواهند شد.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به مشکلات  اشتباهات داوری در بازی‌های اخیر این تیم گفت: متاسفانه تیم ما بیشترین ضربه را در بحث داوری خورده که این موضوع توسط کمیته داوران و کارشناسان بارها مودر تائید بوده که بارزترین آن را در بازی هفته قبل در برابر استقلال تهران شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: با این حال، تا امروز به همه تصمیمات داوری احترام گذاشته‌ایم اما صبر و تحمل ما نیز اندازه و حدی دارد و امیدواریم داور بازی فردا به دور از حواشی به نفع یا ضرر تیمی سوت نزند و شاهد قضاوت عادلانه‌ای از سوی داور میدان باشیم. 

خطیبی عنوان کرد: متاسفانه گاهی با یک سوت اشتباه داور، تمامی تاکتیک‌، برنامه و زحمات تیم به باد می‌رود بنابراین اگر در دیدارهای بعدی از داوری متضرر شویم به شدت در این خصوص اعتراض می‌کنیم.

7474