باقرپسند: ۳ امتیاز بازی با ذوب را از دست نمی‌دهیم

باقرپسند: ۳ امتیاز بازی با ذوب را از دست نمی‌دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم گفت: با ذوب‌آهن در خانه بازی داریم از این رو سه امتیاز این بازی خانگی را از دست نمی‌دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، سعید باقرپسند در مورد شکست هفته قبل تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال اظهار داشت: در بازی با استقلال با برنامه و شناخت خوبی از حریف وارد میدان شدیم. می‌دانستیم آنها در ۳۰ دقیقه اول برای رسیدن به گل به حریفان فشار می‌آورند و با این آگاهی وارد میدان شدیم. بازی پایاپایی بود و حتی در نیمه اول در ایجاد موقعیت بهتر بودیم، اما استقلال با استفاده از تک موقعیتش به گل رسید.

وی در مورد عدم گلزنی در این بازی برخلاف سایر بازی‌های لیگ تاکید کرد: بازی هجومی انجام دادیم، چون توجهی به نام استقلال نداشتیم. از این رو با هدف بازی کردیم و در اجرای تاکتیک‌ها موفق بودیم. ایجاد موقعیت کردیم، اما بی‌دقتی و از خودگذشتگی کم باعث شد، موفق نشویم. از طرفی در این بازی وظایفم کمی تغییر کرده بود و سعی کردم طبق خواسته مربیان بازی کنم. هر چند برخلاف دیگر بازی‌ها گل نزدم، اما در انجام وظایفم موفق بودم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه داور بازی تحت تاثیر نام استقلال بود، گفت: تیم داوری تمرکز لازم برای قضاوت این بازی را نداشت، از این رو نتوانست در دقیقه یک برای تیم ما آن پنالتی واضح را بگیرد. کاملاً مشخص بود که اصلاً انتظار آن خطای پنالتی را نداشت. از طرفی داور با ما تند صحبت می‌کرد، اما در مقابل با بازیکنان استقلال با مهربانی صحبت می‌کرد. او بین بازیکنان دو تیم فرق می‌گذاشت.

وی تصریح کرد: تمام کارشناسان به اشتباهات داور این بازی در حالی اشاره کردند که دید کاملی داشت. من نمی‌گویم چرا برای ما پنالتی نگرفت بلکه می‌گویم چرا قضاوت بدی داشت؟ ما که نمی‌خواستیم به نفع ما سوت بزند. پنالتی که در دقیقه یک بازی از ما گرفت می‌توانست جریان بازی را در طول ۹۰ دقیقه تغییر دهد.

باقرپسند در مورد بازی عقب افتاده تیم فوتبال آلومینیوم مقابل ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر گفت: باید در بازی با ذوب‌آهن که یک بازی خانگی است با تمام توان به میدان رفته و پیروز شویم. نمی‌خواهیم امتیاز بازی‌های خانگی را از دست دهیم. ما به ادامه مسابقات امیدواریم و به دنبال رتبه تک رقمی هستیم. شش هفته بود نباخته بودیم و روند رو به رشدی داشتیم. حتی در بازی با استقلال لایق باخت نبودیم. امیدوارم در بازی با ذوب آهن امتیاز از دست رفته هفته قبل را جبران کنیم.

7474