دربی بدون آخرین گلزنان پرسپولیس

دربی بدون آخرین گلزنان پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- دربی پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال درحالی فردا برگزار می شود که گلزنان پرسپولیس در آخرین بازی دو تیم غایب بزرگ آن هستند.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور مهاجم سابق قرمزها و بشار رسن هافبک عراقی این تیم در جمع شاگردان گل محمدی برای بازی برابر استقلال حضور ندارند. آخرین بار شهریورماه امسال در چارچوب مسابقات جام حذفی و در مرحله نیمه نهایی دو تیم پرسپولیس و استقلال مقابل یکدیگر صف آرایی کرده بودند. دیداری که در آن استقلال در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف شده و راهی فینال شد.

نکته جالب توجه پیرامون آن مسابقه غیبت گلزنان دربی تابستانی مقابل شاگردان محمود فکری است. مسابقه شهریورماه در پایان وقت قانونی و اضافه با تساوی 2-2پایان یافت. علی علیپور و بشار رسن گلزنان پرسپولیس در آن مسابقه بودند و توانستند دروازه حسین حسینی را باز کنند ولی حالا هر دو نفر از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شده اند. در این میان جدایی بشار سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و باعث ناراحتی گروهی از طرفداران پرسپولیس از مدیران باشگاه شد.

علی علیپور در حال حاضر در عضویت تیم ماریتیمو پرتغال و در لیگ برتر این کشور حضور دارد و بشار رسن هم هفته گذشته به عضویت القطر در لیگ ستارگان این کشور درآمد تا یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها از حضور این دو بازیکن ارزشمند مقابل آبی ها بی بهره باشد.

باید منتظر ماند و دید که آیا جانشین های این دو بازیکن در ترکیب قرمزها می توانند برابر استقلال مانند آنها درخشان ظاهر شده و برای پرسپولیس گلزنی کنند یا خیر.

7655