اخباری: تیم برتر میدان بودیم و روی یک توپ مُرده گل خوردیم/ می‌توانیم جبران کنیم

اخباری: تیم برتر میدان بودیم و روی یک توپ مُرده گل خوردیم/ می‌توانیم جبران کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: برابر مس رفسنجان فرصت‌ها را با بی‌دقتی از دست دادیم و روی یک توپ مُرده گل خوردیم.

به گزارش فوتبالی، سعید اخباری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل مس رفسنجان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: به مس رفسنجان تبریک می‌گویم. جمله‌ کلیشه‌ای داریم که اگر از فرصت‌ها استفاده نکنید، ضربه می‌خورید. بازی تاکتیکی بود و در نیمه اول موقعیت داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم.
وی افزود: در نیمه دوم، با وجد اینکه مس رفسنجان بازیکنان خوبی دارد و دست و بال‌شان برای انتخاب بازیکن بازتر بود، باز هم توانستیم بازی را کنترل کنیم ولی متأسفانه روی یک اشتباه فردی و تعللی که در خط دفاع داشتیم، گل حریف به ثمر رسید. همه دیدید که چطور موقعیت ایجاد کرده و موقعیت ندادیم. امیدوارم با اعتماد به نفس بیشتر در بازی های بعدی جبران کنیم. امروز باید برنده می‌شدیم و مساوی راضی‌مان نمی‌کرد اما یک مقدار در تمام کردن ضربات مشکل داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص اعتراضش به عدم رعایت بازی جوانمردانه حریف گفت: من اعتراض نکردم و مربی حریف بود که اعتراض کرد. شاید ما هم گل می‌زدیم، صحبت‌های‌مان تغییر می‌کرد. این مسئله طبیعی است و گِله‌ای نداریم. در استان کرمان کار کرده‌ام و فصل گذشته افتخار آن را داشتم که در گل‌گهر باشم. فکر کنم استان کرمان در هفت رده مختلف تیمداری می‌کند و جای خوشحالی دارد تیم‌های صنعتی در فوتبال هزینه می‌کنند. مس برابر حریفان قبلی با موقعیت‌های پرفشار بازی کرده بود، اما ما کمترین موقعیت را دادیم و بیشترین فرصت را ایجاد کردیم. بچه‌های ما بی‌دقتی کردند، ولی با این حال خیلی دویدند.

اخباری تصریح کرد: اگر ورزشگاه چمن طبیعی داشت زیبنده‌ استان بود. بازی در چمن مصنوعی خیلی سخت است. به بچه‌های خودمان خسته نباشید و مطمئنم از بازی‌های بعد می‌توانیم جبران می‌کنیم.

وی در مورد مس رفسنجان یادآور شد: مس یک تیم خیلی خوب و  کادر فنی خوبی دارد. تیم پرمهره و دارای امکانات از لحاظ سخت افزاری و جای شکرگذاری دارد که تیم‌های متمول در لیگ برتر هزینه می‌کنند و فوتبال را به سمتی ببرند که بازیکنان آرامش داشته باشند. با این وجود، به لحاظ فنی و با توجه به جایگاه دو تیم، خودشان می‌دانند که ما تیم برتر زمین بودیم. فوتبال همین است و یک لحظه ممکن است ضربه بخورید. روی یک توپ مُرده تعلل کردیم و فکر می‌کردیم به اوت می‌رود، اما گل می‌خوردیم. ما مربیان دهه شصتی هستیم، اما محمد ربیعی باتجربه است و دو تیم را به لیگ برتر آورده است.

اخباری در خصوص داوری بازی گفت: بهتر است درباره داوری صحبت نکنیم. برخی مواقع کاری به صحنه خاص نداریم و با نوع مدیریت داور کار داریم. بهتر است در این زمینه کارشناسان نظر دهند.

6641