ربیعی: برای رسیدن به 3 امتیاز عجول نبودیم/ در روزی که خوب نبودیم، بردیم

ربیعی: برای رسیدن به 3 امتیاز عجول نبودیم/ در روزی که خوب نبودیم، بردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در بازی امروز مقابل ماشین سازی چند اشتباه داشتیم، اما توانستیم به پیروزی برسیم.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی پس از پیروزی یک بر صفر تیم مس رفسنجان مقابل ماشین سازی تبریز در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم ماشین سازی خسته نباشید می گویم. بازی خوب و جنگنده و دونده و فشرده ای را شاهد بودیم. در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم. با توجه به اینکه می توانستیم چنین شرایطی برای ما پیش خواهد آمد.

وی ادامه داد: ماشین سازی فشرده بازی می کند و فرصت زیادی به حریف نمی دهد. ما این شرایط را می دانستیم و با این وجود چند اشتباه فردی هم داشتیم. در نیمه دوم بهتر شروع کردیم و برخی مواقع مجبور شدیم با تمام توان حمله کنیم و این موضوع باعث شد یک فرصت به حریف هم بدهیم. خوشحالم بازیکنان ذخیره به کمک ما آمدند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این پیروزی خیلی برای ما ارزشمند بود، چون ماشین سازی تیم سختی بود. وظیفه می دانم در روزی که خوب نبودیم اعلام کنم که خوب نبودیم. در مقابل تیم ماشین سازی جنگنده و پرتلاش ظاهر شد. فضایی در تیم ما هست که همه یکدل شده اند و این موضوع به ما کمک می کند. بازیکنان از نظر ذهنی در شرایط خیلی خوبی هستند و به همین دلیل بازیکنان جایگزین هم با تمام وجود بازی می کنند. خوشحالم که فراز گل زد، چون تحت فشار بود. امیدوارم در ادامه هم اتفاقات خوبی برای او رخ دهد.

ربیعی خاطرنشان کرد: بازی را با روش 4-4-2 شروع کردیم و هدف مان رسیدن به عمق دفاع حریف بود. بد نبودیم، اما نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتیم. در یک صحنه هم آوخ حرکت کرد و به نظرم صحنه مشکوکی بود که البته باید فیلم بازی را ببینم و سپس اظهار نظر کنم. در طول بازی چند بار ترکیب خود را تغییر دادیم، اما برای رسیدن به 3 امتیاز عجول نبودیم.

وی افزود: بازی مقابل تیم هایی مثل ماشین سازی بسیار سخت است. جایگاه ماشین سازی در انتهای جدول نیست، چون خوب پرس می کند و در حملات خطرناک است. خوشحالم در روزی که خیلی خوب نبودیم هم 3 امتیاز کامل را گرفتیم. این برای شخصیت تیم خیلی خوب است. نگاه ما به مس باید مانند تیمی باشد که تازه لیگ برتری شده است.

ربیعی اظهار داشت: در 5 بازی اخیر موفق به کسب 10 امتیاز شده ایم و این همان نویدی است که داده بودم. شبانه روزی کار می کنیم و خوشحالم که فشار کنونی با ثبات تیم پشت سر گذاشته خواهد شد. افتخار می کنم که شهروند افتخاری رفسنجان هستم و خوشحالی این مردم، خوشحالی من است. از اینکه آرزوی 15 ساله آنها را به واقعیت تبدیل کردم خیلی خوشحالم و حالا تلاش می کنم این تیم را در لیگ برتر نگه داریم تا باشگاه مس به یکی از تیم های خوب ایران تبدیل شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: تشکر ویژه ای از شاگردانم دارم که همه آنها در جهت تیم بودن قدم بر میدارند. در بازی قبلی در دقیقه 93 نتیجه را تغییر دادند. این موضوع را هم باید بگویم که ما در هفته جاری بازدیدی از یک مجموعه خیریه داشتیم؛ بانوانی در این مجموعه بودند که با دست های خود لباس می دوختند و افتخار می کنیم که لباس آنها را به تن کنیم، چون معتقدم آنها قهرمان واقعی هستند.

6641