رضایی: با تلاش مجموعه مس‌رفسنجان نامزد بهترین سرمربی فوتسال جهان شدم

رضایی: با تلاش مجموعه مس‌رفسنجان نامزد بهترین سرمربی فوتسال جهان شدم

پایگاه خبری فوتبالی- نامزد کسب جایزه بهترین سرمربی زن فوتسال جهان، گفت: سرمربیان بهتری در این رشته داریم و نمی‌خواهم بگویم که خیلی متواضعم اما با تلاش مجموعه مس رفسنجان نامزد بهترین سرمربی فوتسال جهان شدم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، این هفته سایت فوتسال پلنت برترین تیم‌ها، سرمربیان و دروازه‌بانان جهان را اعلام کرد که نام تیم مس رفسنجان، عاطفه رضایی و زینب کرمی در میان آنان به چشم می‌خورد.

به همین دلیل به گفت‌وگو با «عاطفه رضایی» پرداختیم. وی گفت: انتخابم به عنوان نامزد بهترین سرمربیان جهان با تلاش یک مجموعه از مدیر باشگاه، کادر فنی و بازیکنان بوده است. شانس من بود که نامم جزو بهترین‌ها قرار گرفت.

وی افزود: تیم مس رفسنجان روند رو به رشدی را مدنظر داشته است و حتی اگر در لیگ‌های پایه بازی می‌کردیم همیشه حرفی برای گفتن داشتیم. ما همواره در تمام لیگ‌ها شرکت کردیم و جزو مدعیان بودیم و فصل گذشته هم قهرمان شدیم. این روند رو به رشد می‌تواند ادامه‌دار باشد.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: قرار شد که برنامه لیگ فوتسال زنان را هفته به هفته اعلام کنند و بازی‌ها از ۲۶ دی ماه آغاز خواهد شد. در هر هفته یک بازی انجام می‌شود. منتهی فصل گذشته تعداد تیم‌ها کمتر بود. از تیم‌های جدید هم شناخت کاملی نداریم و نتایج آنان را در بازی‌های قبل این تیم‌ها بررسی کردیم.

وی درخصوص انتخاب زینب کرمی به عنوان نامزد بهترین فوتسالیست جهان یادآور شد: کرمی سه سال است که در لیگ برتر بازی می‌کند و وی تنها بازیکنی است که می‌تواند مستحق انتخاب به‌عنوان بهترین باشد. در ابتدای حضورش در مس رفسنجان نیمکت نشین و دروازه‌بان دوم بود. او خیلی تلاش کرد تا دروازه‌بان اصلی تیم شود و در قهرمانی ما هم کمک زیادی کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: از همه افرادی که در این چند سال برای مس رفسنجان زحمت کشیدند متشکرم و خوشحالم که تیم ما توانست این همه عناوین را در جهان بدست بیاورد. امیدوارم فدراسیون فوتبال بیشتر به فوتسال زنان توجه کند و متوجه باشد وقتی که از تیمی حمایت کاملی داشته باشد، آن تیم همه جوره جواب حمایت آنان را بدهد.

وی اضافه کرد: به خاطر بالا رفتن انتظارات قهرمانی این فصل از لیگ برتر مقداری سخت شده است. امیدوارم نه به هر قیمتی بلکه با آرامش به قهرمانی برسیم.

7474