امامعلی در گفت و گو با فوتبالی : امسال شگفتی‌ساز می شویم / حق ما بیشتر از اینها است

امامعلی در گفت و گو با فوتبالی : امسال شگفتی‌ساز می شویم / حق ما بیشتر از اینها است

پایگاه خبری فوتبالی - مس رفسنجان موفق شد در یک بازی خانگی ماشین سازی را با شکست راهی تبریز کند و امامعلی توانست با زدن گل سه امتیازی شادی را دوباره به تیمش بیاورد .

به گزارش فوتبالی، فراز امامعلی در خصوص کسب پیروزی مقابل ماشین سازی گفت : خدا را شکر که توانستیم در خانه خودمان ببریم واقعا ماشین سازی تیم قابل احترامی بود و موقعیت هایی نیز  خلق کرد اما ما بهتر از موقعیتمان استفاده کردیم و بردیم ولی  اصلا بازی ساده ای نبود . از این پیروزی خوشحالیم چون شرایطمان در جدول بهتر شد حق مس بیشتر از این حرف ها است و به زودی به حقمان می رسیم.

او که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد در خصوص گلی که به ثمر رساند ادامه داد : خوشحالم در دقایقی که به زمین آمدم تاثیر گذار بودم  زدن گل آن هم سه امتیازی واقعا لذت بخش است اما نباید فراموش کنیم که وقتی گلی به ثمر می رسد تلاش کل تیم است و من تمام کننده بودم . این گل را به هواداران مس رفسنجان که دلشان فقط به این فوتبال خوش است تقدیم می کنم امیدوارم همیشه آن ها را خوشحال کنیم .

امامعلی که سابقه حضور در پیکان را دارد در خصوص دیدار با این تیم افزود : من هم مثل همه مقابل تیم سابقم انگیزه زیادی دارم ، پیکان واقعا خوب کار کرده و بازی دشواری داریم اما باید ببریم و از این رتبه ای که داریم هم در جدول بالاتر برویم . امسال اولین سال حضور ما در تاریخ لیگ برتر است و شاید خیلی ها توقع نداشتند که خوب کار کنیم اما این قول را می‌دهم که شگفتی ساز خواهیم شد.

1122