رئیس هیئت فوتبال هرمزگان: هیچ کس به من نگفته به علی کریمی رأی نده!

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان: هیچ کس به من نگفته به علی کریمی رأی نده!

پایگاه خبری فوتبالی- طی روزهای اخیر این شایعه در فضای مجازی مطرح شده که به عده‌ای از افراد حاضر در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها گفته‌اند به علی کریمی رأی ندهند! 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، اتفاقاً از قاسم رنجبریان رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان  چنین نقل قولی مطرح شده است ولی مرد شماره یک فوتبال استان هرمزگان با تکذیب قاطعانه این شایعه به خبرورزشی گفت: «باور کنید هرگز کسی به من نگفته است به علی کریمی رأی ندهم. نه از وزارت ورزش با من در این رابطه تماسی گرفته‌اند و نه دوستان فدراسیون فوتبال پیرامون مسئله فوق زنگ زده‌اند. اتفاقاً من قبلاً گفتم و الان  هم می‌گویم دلم می‌خواهد بزرگانی همچون علی کریمی موفق شوند و باید برای رسیدن آنها به مناصب مهم مدیریتی رایزنی هم صورت بگیرد. تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهم علی کریمی که یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود، در انتخابات خراب شود. من چند روز قبل مصاحبه کردم و گفتم متأسفانه مجامع فدراسیون‌های ورزشی ما هنوز ورزش‌کاران را به عنوان چهره‌هایی که می‌توانند مناصب مهم مدیریتی در ورزش را نیز مال خود کنند، نپذیرفته‌اند و این فضا باید عوض شود.»

رنجبریان در ادامه تصریح کرد: «ان‌شاءالله اگر عمری باقی باشد، در مجمع انتخاباتی نه تنها به علی کریمی رأی خواهم داد بلکه قبل از آن نیز در حد و چارچوبی که قانون مشخص کرده، برای رأی آوردن و رئیس شدن این چهره ماندگار فوتبال ایران تلاش می‌کنم.»

1984