حضور بازیکنان اتلتیکو در تمرین با خودروی بامزه دهه هشتادی!

حضور بازیکنان اتلتیکو در تمرین با خودروی بامزه دهه هشتادی!

پایگاه خبری فوتبالی - طوفان فیلومنا باعث شد تا شهر مادرید به علت بارش برف شدید چند روزی متوقف شود اما از روز دوشنبه شرایط به تدریج عادی شد. بازیکنان اتلتیکو به طور مثال به جلسه تمرینی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو دعوت شدند که به سختی خودشان را رساندند. بازیکنان اتلتیکو تصمیم گرفتند که به صورت گروهی و با یک خودرو به زمین تمرین بروند که حالا تصویر بامزه ای که از خودروی یانیک کاراسکو مهاجم بلژیکی منتشر شده مورد توجه هواداران اتلتیکو قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی با یک خودروی قدیمی و دهه هشتادی که "فیات پاندا" نام دارد به همراه هم تیمی هایش لمار، ورسالیکو و ماریو هرموسو به جلسه تمرینی رفت. مدافع کناری کروات تصویری از بازیکنان در مسیر تمرین منتشر کردند. بعد از آن نیز برخی دیگر از بازیکنان اتلتیکو با این خودرو سلفی گرفتند و ترانه های طنز نظیر " ماشین قراضه" را برای این خودروی بامزه و قدیمی خواندند.

بازیکنان اتلتیکو از پنجشنبه گذشته نتوانسته بودند به صورت عادی تمرین کنند اما به هر صورت امروز هر طور که شده و به لطف خودروی دهه هشتادی کاراسکو خودشان را به تمرین رساندند. اتلتیکو که در حال حاضر با سه بازی کمتر از رئال و بارسا صدرنشین جدول لالیگاست می خواهد هر چه زودتر قهرمانی خود در نیم فصل را قطعی کند.

4125