پائولو دیبالا چه مدت از میادین دور خواهد بود؟

پائولو دیبالا چه مدت از میادین دور خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس شب گذشته موفق شد با نتیجه‌ی سه بر یک ساسولو را شکست دهد و به بازی های خوب خود در سری آ ادامه دهد. یوونتوس هفته‌ی گذشته میلان را شکست داده بود و اکنون با شکست ساسولو به روند خوب خود ادامه می‌دهد تا بتواند فاصله‌اش را با صدر جدول کاهش داده و به میلان و اینتر برسد و باز هم عنوان قهرمانی خود را تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مشکلاتی که یوونتوس در این فصل با آن روبروست، مصدومیت های پر تعداد بازیکنانش است. پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی بیانکونری‌ها، یکی دیگر از بازیکنانی است که دچار مصدومیت شده و باید دید که شرایطش به چه شکل پیش خواهد رفت. به گفته‌ی رسانه‌های ایتالیایی، در آخرین تست های پزشکی که از پائولو دیبالا گرفته شده، مصدومیتی سطح پایین در رباط زانوی پای چپ او تشخیص داده شده است، بنابراین پیش بینی می‌شود که مدت زمان دوری این بازیکن از میادین، چیزی حدود 15 الی 20 روز باشد و پس از آن مجددا از او تست های پزشکی گرفته خواهد شد و شرایطش ارزیابی می‌شود.

در زمان دوری موراتا از ترکیب یوونتوس، آندره آ پیرلو معمولا پائولو دیبالا را در خط حمله، زوج کریستیانو رونالدو قرار می‌داد.

1470