امامعلی: گل ۳ امتیازی همیشه لذت‌بخش است

امامعلی: گل ۳ امتیازی همیشه لذت‌بخش است

پایگاه خبری فوتبالی- فراز امامعلی مهاجم تیم فوتبل مس رفسنجان گفت:‌ با اینکه در شروع لیگ نتایج خوبی نگرفتیم ولی به آینده امیدوار بودیم و حالا نشان دادیم که تیم باکیفیتی هستیم.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، فراز امامعلی درباره پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی گفت:‌ خلاف تصور بعضی‌ها اصلاً بازی ساده‌ای در پیش نداشتیم و می‌دانستیم که حریف برای امتیاز گرفتن دست به هر کاری خواهد زد. ما روز سختی را تجربه کردیم، ولی خوشحالم که در نهایت از این بازی سه امتیازی مهم گرفتیم، هر چند تیم حریف برای ما دردسرساز بود، ولی خوشبختانه به حق‌مان رسیدیم.

وی که در این مسابقه بعد از ورود به زمین به‌عنوان بازیکن تعویضی، گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، در این مورد تأکید کرد: وقتی به زمین رفتم انگیزه زیادی داشتم تا گل بزنم و البته این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود. زدن گل سه امتیازی همیشه لذت‌بخش است و خیلی خوشحالم که این گل را زدم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برای تیمم مهره تأثیرگذاری باشم.

امامعلی درباره نتایج خوب تیمش در چند هفته اخیر تصریح کرد: ما در شروع لیگ چندان خوب نتیجه نگرفتیم که البته بدشانس هم بودیم. مس تازه به لیگ برتر آمده است و آن زمان هم گفتم که تیم ما نیاز به زمان دارد تا خودش را نشان دهد. ما به آینده امیدوار بودیم و حالا نشان دادیم که تیم باکیفیتی هستیم. مطمئنم که این نتایج را ادامه خواهیم داد.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به بازی بعدش برابر پیکان و تقابل با تیم سابق خود هم اظهار داشت: بازی با پیکان هم یک بازی سخت است و آنها نشان دادند که تیم خوبی هستند، ولی هدف ما این است که در این بازی هم به برد برسیم و موقعیت خود را در جدول بهتر کنیم.

9697