پاکدل در گفت و گو با فوتبالی : داور اجازه نداد استقلال را ببریم / آقای خطیبی باعث شده فرصت گلزنی زیادی گیر ما بیاید

پاکدل در گفت و گو با فوتبالی : داور اجازه نداد استقلال را ببریم / آقای خطیبی باعث شده فرصت گلزنی زیادی گیر ما بیاید

پایگاه خبری فوتبالی - حامد پاکدل با زدن دو گل در دیدار با ذوب آهن خودش را در جدول گلزنان ۵ گله کرد تا از این کورس عقب نماند .

به گزارش فوتبال ، حامد پاکدل در خصوص کسب تساوی آلومینیوم اراک مقابل ذوب آهن  گفت: این بازی عقب افتاده ما با ذوب آهن بود ما قبل بازی با استقلال شش هفته نباخته بودیم و ثبات داشتیم و سیر صعودی را طی می کردیم . در بازی با استقلال داور اجازه نداد امتیاز بگیریم بر همین اساس ما می خواستیم جلوی ذوب آهن یک بازی خوب انجام دهیم و باخت مقابل استقلال را جبران کنیم و هم اینکه خودمان را به میانه جدول نزدیک کنیم .از این بابت بازی مهم و حساسی برای هر دو تیم بود . 

وی ادامه داد: ذوب آهن نتایج خوبی نگرفته و خیلی تخت فشار بود. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و با زدن یک گل نیمه اول را تمام کردیم. در نیمه دوم به دلیل اشتباهات فردی که داشتیم بازی به تساوی رسید . در ادامه بازی باز هم اشتباه داشتیم و ما 2 بر 1 عقب افتادیم این در حالیست که ذوب آهن موقعیت آن چنانی نداشت ولی ما موقعیتهای زیادی داشتیم که توپ هایمان تبدیل به گل نشد. نهایتا در دقیقه 94 پنالتی شد و آن توپ را تبدیل به گل کردم و باعث شد بازی‌ای که می توانستیم در زمین خودمان را ببریم را با نتیجه تساوی تمام کنیم. 

این بازیکن که دو گل در دیدار با ذوب آهن به ثمر رساند خاطرنشان کرد: هیچ موقع شرایط بازیها مشخص نیست در بازی با استقلال توپهای من تبدیل به گل نشد و بدشانسی آوردم بعضی اوقات هر کاری می کنی توپت گل نمی شود ولی در یک بازی برعکس است و هرچه می زنی تبدیل به گل می شود. فوتبال یک بازی گروهی است و مهم این است که به یکدیگر کمک کنیم و اول یک نتیجه خوب بگیریم و بعد از آن ما مهاجم هستیم و بار گلزنی روی دوش مهاجم است و یک مهاجم باید نسبت به بازیکنان دیگر بیشتر احساس مسئولیت کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. بنابراین تلاش می کنم برای تیمم مثمرثمر باشم و از آن طرف بتوانم آمار و ارقامم در گل زنی را بالا ببرم. این لطف خدا است که شامل حال من می شود. 

وی در خصوص ضعف گلزنی که چندین سال است شاهد آن هستیم و شرایط گلزنان در لیگ بیستم گفت: این موضوع به ابزار یک تیم بر می‌گردد و سیستمی که مربی انتخاب می کند. سیستم آلومینیوم یک سیستم تهاجمی است اگر تفکر یک مربی این باشد که تیمش هجومی بازی کند طبیعتا موقعیتهای بیشتری نصیب مهاجمان می شود .اگر می بینید در تیمی مهاجمانش گل های بیشتری زدند این موضوع به تاکتیک سرمربی آن تیم بر می گردد برعکس در بعضی از تیمها مربی شاید به دنبال این باشد که فوتبال زیبا ارائه ندهد و فقط دفاع کند تا امتیاز بگیرد. آقای خطیبی هم یک سیستم کاملا هجومی انتخاب کرده است. 

پاکدل در پایان در خصوص دیدار پیش رو با گل گهر سیرجان افزود: شما نمی توانید امسال از یک تیم به عنوان تیم ضعیف نام ببرید . هیچ تیمی از پیش برنده نیست و بازیها قابل پیش بینی نیستند . شرایط هر بازی فرق می کند. ما دستورات تاکتیکی مربی را انجام می دهیم. برنامه های مختلفی برای بازی با گل گهر سیرجان داریم و در هر بازی برای برد به زمین می رویم و حریفمان برای ما مهم نیست فقط می خواهیم به چیزی که باور داریم برسیم.

1984