ارسلان مطهری به رکورد هاشمی نسب رسید/ ۳ گل در ۲ دربی لیگ برتری

ارسلان مطهری به رکورد هاشمی نسب رسید/ ۳ گل در ۲ دربی لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی- ارسلان مطهری موفق شد پس از 21 سال به رکورد مهدی هاشمی نسب برسد. او 3 گل در دو دربی لیگ برتری و 4 گل در سه دربی متوالی با احتساب دربی حذفی به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، همانطور که می دانید مهدی هاشمی نسب در زمان حضور در پرسپولیس، در سه دربی متوالی 45 و 46 و 47 که دربی 47 دربی حذفی بوده، سه گل پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کرد و یک گل هم در جام حذفی به ثمر رساند تا با پیراهن پرسپولیس 4 گل به استقلال زده باشد.

 هاشمی نسب در دربی 48 گل نزده اما در دربی 49 برای پرسپولیس گل زده است. هاشمی نسب در دربی 50 برای استقلال گل زد. حالا مطهری هم در این زمینه به دو رکورد به هاشمی نسب رسید و در دو دربی متوالی لیگ برتری سه گل به ثمر به پرسپولیی زد و اگر دربی حذفی را حساب کنیم گل چهارمش را هم به ثمر رساند. البته هاشمی نسب با احتساب گلی که برای استقلال در 9 دی 1379 به پرسپولیس زد در مجموع در تاریخ دربی ها 5 گل به ثمر رسانده است. همانطور که گفته شد اگر گل ضربات پنالتی در دربی حذفی را محاسبه کنیم که در جریان بازی نبوده ارسلان مطهری 4 گل در سه دربی متوالی لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رسانده است.

۴۳۴۴