پیش‌بینی رئیس اتلتیکو مادرید درباره مسی چه بود؟

پیش‌بینی رئیس اتلتیکو مادرید درباره مسی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - انریکه خرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، چندی پیش، پیش بینی کرده بود که لیونل مسی در بارسلونا از فوتبال خداحافظی می کند.

به گزارش فوتبالی، اتلیکومادرید در این فصل از رقابت‌های لالیگا عملکرد بسیار خوبی داشته است، به طوری که صدرنشین لالیگا بوده و به نظر می‌رسد که با ادامه‌ی این روند، قهرمان خواهد شد. در تابستان شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و انتقال او به لیگ برتر شنیده شد، اما انریکه خرزو معتقد است در نهایت چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

انریکه خرزو گفت: "ما در شرایط خوبی قرار داریم و اگرچه رئال مادرید و بارسلونا اوضاع مناسبی ندارند، اما آنها هر زمانی که بخواهند می توانند درخشان و قدرتمند ظاهر شوند. پس این دو تیم می توانند خودشان را به ما برسانند. من تصور می کنم لیونل مسی به دوران حضور خود در بارسلونا ادامه داده و در این تیم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. البته اگر قرار باشد من بین ژائو فلیکس و لیونل مسی یکی را انتخاب کنم، بی تردید انتخاب من ژائو فلیکس خواهد بود."

گفتنی است که مسی در تابستان گذشته قصد جدایی از بارسا را داشت اما در نهایت در این تیم ماندگار شد اما هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است.

1470