ربیعی در گفت و گو با فوتبالی: مس رفسنجان در آینده جزو معتبرترین باشگاه ها خواهد شد / از رتبه پیکان معلوم است بازی سختی داریم

ربیعی  در گفت و گو با فوتبالی: مس رفسنجان در آینده جزو معتبرترین باشگاه ها خواهد شد / از رتبه پیکان معلوم است بازی سختی داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان به گفته حریفانش همیشه نمایش خوبی ارائه داده و در حال حاضر هم در رتبه دهم قرار دارد که برای یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر جایگاه خوبی است .

به گزارش فوتبالی ، محمد ربیعی قبل از دیدار با پیکان در خصوص شرایط مس توضیحاتی ارائه داد .

به دلیل هارمونی ایجاد شده صعود کردیم

وقتی که سال گذشته هدایت  مس رفسنجان را بر عهده گرفتم این تیم نه تنها برنامه صعود نداشت بلکه به خاطر این موضوع که چندین سال رتبه دو رقمی داشتند به دنبال این بودند که رتبه تک رقمی در جدول کسب کنند، زمانی که من اضافه شدم مجموعه هم سعی کرد با تفکرات من رو به جلو حرکت کند و من در اکثر تیم هایی که کار کردم سعی کردم هارمونی بین خودم و مجموعه تیمم یعنی کادرفنی، کادر پزشکی ، بازیکنان و کادر مدیریتی ایجاد کنم اما بهترینش در تیم  مس اتفاق افتاد و این موضوع باعث شد صعود کنیم.

چالش های مختلفی داریم 

تیم هایی که به  لیگ برتر صعود میکنند چالش‌های مختلفی را دارند و در این چالش های قابل درک اصلی ترین مسئله انطباق پذیری  ذهنی است چه در لیگ یک و چه لیگ برتر . ما اوایلش چون به عنوان  یک تیم تازه کار به لیگ برتر آمده بودیم نتوانستیم آنطور که باید و شاید نتایج خوبی بگیریم و در دو دیدار اول هم باختیم و بازیهای خیلی سختی هم داشتیم به خصوص مقابل استقلال ولی رفته رفته سعی کردم هارمونی بیشتری در برخی قسمت های مجموعه ایجاد کنم.

باشگاه مس رفسنجان می تواند خوب و معتبر شود 

با توجه به اینکه تیم ما تازه جمع شده است زمان میبرد تا به هماهنگی برسد اما الان یک مقدار شرایط ما بهتر شده است. سیستم مدیریتی هم خیلی خوب و همگام با  تفکرات من جلو آمده است و از طرف دیگر کادرفنی هم خیلی کمک کردند، سعی من بر این بوده که ارگان های مختلف سازماندهی درستی داشته باشند می دانم که خیلی راه سخت و دشواری داریم اما اگر مس رفسنجان با همین فرایند جلو برود اولین دیدگاه ما این است که امسال مس رفسنجان در لیگ برتر ثبات پیدا کند و این تیم و هوادارانش  در آینده لیاقت این را دارند یکی از  نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد البته این موضوع نیازمند یک برنامه‌ریزی ۳ تا ۵ ساله است البته همه اینها با  وجود این است  که ما در رفسنجان مشکلات سخت افزاری زیادی داریم که انشاالله هر چه زودتر حل شوداین امیدواری را به شما می دهم که اگر این مشکلات حل شود باشگاه مس رفسنجان می تواند از باشگاه خوب و معتبر ایران باشد.

از اکثر بازیکنانم رضایت دارم 

الان سیستم مادر ما ۱_۳_۲_۴ است  ولی تغییرات سیستماتیک هم داریم . به هر حال همانطور که گفتم با توجه به  اینکه سال اول است در لیگ برتر حضور داریم طول کشید تا تیم سر و شکل خودش را پیدا کند و بازیکنان تحت فشار بودند. آنها دارند زحمت خودشان را می کشند در هر  حال سال اول است و هر چقدر که بگذرد همه چیز بهتر می‌شود می‌توانم بگویم از اکثریت بچه ها رضایت دارم آنها همت خوبی دارند و ما تیم یک دل و یک رنگی داریم و تیم ما از لحاظ اخلاقی و فنی شرایط خیلی خوبی دارد.

از رتبه پیکان میشه فهمید بازی سختی داریم 

همانطور که از رتبه تیم‌پیکان مشخص است بازی سختی داریم. پیکان باشگاه محترمی  است و کادرفنی خوبی دارد و نتیاج خوبی گرفته امیدوارم که از این بازی سخت  دست پر برگردیم‌.

آقای سعد محمدی به فوتبال اشراف دارد 

جا دارد از مجموعه باشگاه مس ، مدیرعامل محترم آقای زین الدین  ، علیزاده، هیات مدیره محترم و همچنین آقای سعد محمدی مدیریت ورزشی فوتبال  مس که واقعا از ما حمایت می کند تشکر کنم ، او از کسانی است که واقعا به ورزش و فوتبال اشراف دارد.

1122