نورمحمدی: می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم

نورمحمدی: می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در بازی با ماشین‌سازی آن تیم همیشگی نبودیم اما خدا را شکر که ۳ امتیاز مهم گرفتیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حامد نورمحمدی در ارتباط با پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: ما در این بازی آن تیم همیشگی نبودیم و شرایط نرمالی نداشتیم اما با این حال 3 امتیاز مهم گرفتیم. به هر حال گاهی اوقات ممکن است که یک تیم در روز خوبش امتیاز نگیرد یا اینکه در روز بدش برنده شود، برای ما این موضوع خوشحال کننده بود که در زمین خودمان برنده شدیم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم، البته باید بگویم که ماشین‌سازی هم نمایش خوبی داشت و تا جایی که امکان داشت تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مس هفته به هفته پیشرفت فنی داشته است، تاکید کرد:‌ وقتی لیگ شروع شد این طبیعی بود که کمی با مشکل مواجه شویم چون تغییرات بسیار زیادی در تیم ایجاد شده بود و 11 بازیکنی که در ترکیب قرار می‌گیرند از تیم‌های مختلف دور هم جمع شده‌اند. اگر بازی با ماشین‌سازی را فاکتور بگیریم در چند بازی آخر نشان دادیم که از لحاظ فنی پیشرفت داشته‌ایم و مطمئنا در بازی‌های بعدی هم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و مردم رفسنجان را خوشحال کنیم.

نورمحمدی در پاسخ به این پرسش که «آیا هدف مس در این فصل فقط ماندن در لیگ برتر است؟» خاطرنشان کرد: وقتی تیمی تازه به لیگ برتر صعود می‌کند، طبیعی است که هدف اولش ماندن در لیگ برتر باشد اما ما تیم خوبی داریم و کادر فنی هم تلاش می‌کند تا مس از لحاظ فنی پیشرفت کند. هدف ما این است که در نیمه بالای جدول باشیم اما انتظارات از مس نباید غیرمنطقی باشد.

7474