مقایسه مسی و رونالدو در رختکن از نگاه هافبک برزیلی

مقایسه مسی و رونالدو در رختکن از نگاه هافبک برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - آرتور ملو هافبک سابق بارسلونا که در حال حاضر در یوونتوس توپ می زند در مصاحبه ای به مقایسه هم تیمی سابقش با مسی با هم تیمی کنونی خود کریستیانو رونالدو را پرداخت.

به گزارش فوتبالی، آرتور در مورد لئو صحبت کرد و گفت :" هر کسی شکل خاص خود را برای نشان دادن قدرت رهبری دارد. لئو با حرکاتش این را نشان می دهد هر چند که شاید از دور این طور به نظر نمی رسد. او درون زمین وقتی صاحب توپ می شود، عطش گلزنی خود را نشان بدهد و از حرکاتش کاملا مشهود است که چقدر به دنبال کسب پیروزی است."

آرتور در مورد رونالدو هم صحبت کرد و گفت که بازیکن پرتغالی در زمان ارتباط برقرار کردن بسیار برونگراتر است. وی اظهار داشت :" کریستیانو بیشتر خودش را بروز می دهد. با آغوش باز و حرفها این کار را می کند. او وقتی که صاحب توپ می شود، می خواهد گل بزند. درون رختکن حضور خیلی موثری دارد. او درون زمین با شخصیت بسیار موثری ظاهر می شود و با کل رختکن رابطه خوبی دارد. با همه صحبت می کند هر چند که شاید عدم آشنایی با زبان کار را برایش صحبت کند. این طور نیست که من و او با هم به خانه برویم و با هم قهوه بنوشیم اما رابطه خوبی با هم داریم.  سخت است که از بین رونالدو و مسی یکی ار به عنوان کاپیتان انتخاب کنم. هر دو رهبران فوق العاده ای هستند اما رونالدو را انتخاب می کنم چون در حال حاضر با هم بازی می کنیم."
4125