عکس؛ گاز گرفتن لب رونالدو در واکنش به گل دوم اینتر

عکس؛ گاز گرفتن لب رونالدو در واکنش به گل دوم اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در هفته‌ی هجدهم رقابت‌های سری آ با نتیجه‌ی دو بر صفر یوونتوس را شکست داده و پیروزی بزرگی در ورزشگاه سن سیرو بدست بیاورد. اینتری ها با این پیروزی صدرنشین جدول سری آ شدند، هر چند که آن‌ها یک بازی بیشتر از میلان دارند و باید دید که در ادامه‌ی مسیر چه اتفاقاتی می‌افتد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو شب بسیار بدی را مقابل اینتر تجربه کرد و بیانکونری‌ها باخت بدی در این بازی داشتند و کارشان برای رسیدن به صدر جدول بسیار سخت شد و آندره آ پیرلو باید در روند تیمش تغییر و تحولی به وجود بیاورد. کریستیانو رونالدو که یک بازی بد داشت و نتوانسته بود به تیمش در این بازی کمک کند، پس از به ثمر رسیدن گل دوم اینتر توسط نیکولو بارلا، واکنش جالبی داشت و لب پایین خودش را گاز گرفت تا نشان دهنده‌ی حسرت و حال روحی او و در واقع شوکی که در لحظه به او وارد شده است، باشد.

هدف اصلی یوونتوس در این فصل، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست اما اینکه نتوانند سری آ را ببرند یک شکست بسیار بزرگ برای آن‌ها قلمداد خواهد شد چرا که بیانکونری‌ها سالیان سال است که به لیگ ایتالیا سلطه‌ی کامل دارند.

1470