آمار ضعیف رونالدو در مقابل بزرگان لیگ ایتالیا

آمار ضعیف رونالدو در مقابل بزرگان لیگ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس پس از شکست مقابل اینتر به بحران فرو رفته است و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی نیز به خاطر شب ناامیدکننده ای که داشته مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ ایتالیا قرار گرفته و در میان شش تیم برتر لیگ ایتالیا کمترین گل زده را با 35 تا داشته است. در حقیقت رونالدو به خصوص در بازی مقابل تیم های بالای جدول در این فصل مشکل داشته و نتوانسته به پیرلو کمک کند. رونالدو در این فصل در 19 بازی 19 گل زده اما حقیقت این است که فقط در یکی از سه بازی مقابل میلان، رم و آتالانتا گل زده که در مقابل جالوروسی ها دبل کرد و البته بازی معوقه یووه و ناپولی هنوز برگزار نشده است.

یوونتوس در مقابل رم و آتالانتا به تساوی رسید، در مقابل اینتر شکست خورد و فقط میلان را شکست داد که البته ستاره پرتغالی در مقابل روسونری ها نقشی نداشت. 

البته رونالدو در این فصل با گلهایش شش امتیا زبه یوونتوس در لیگ ایتالیا داشته و در قرار گرفتن تیمش در صدر جدول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی داشت که در نیوکمپ دبل کرد. به هر صورت قطعا مهم است که در ادامه فصل رونالدو در بازیهای بزرگ لیگ ایتالیا هم بدرخشد تا  یووه بتواند به دفاع از قهرمانی خود در سری آ امیدوار باشد.

4125