مسی پس از چند بازی در بارسلونا اخراج شد؟

مسی پس از چند بازی در بارسلونا اخراج شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در بازی شب گذشته‎ی آبی و اناری پوشان مقابل اتلتیک بیلبائو در دقایق نزدیک به 120، عصبانی شد و کنترل خود را از دست داد و با مشت به بازیکن اتلتیک بیلبائو کوبید و در نهایت از زمین مسابقه اخراج شد. این اخراج اولین اخراج لیونل مسی به عنوان بازیکن بارسلونا بود اما او پس از انجام چند بازی در بارسلونا برای اولین بار کارت قرمز دریافت کرد؟

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پیش از این در تیم ملی آرژانتین دو بار کارت قرمز دریافت کرده بود اما تاکنون در بارسلونا رنگ این کارت را ندیده بود چرا که سبک بازی لئو مسی و پستی که او در آن بازی می‌کند، مستلزم خشونت نیست. اما ستاره آرژانتینی در بازی شب گذشته و در حالی که بارسا در حال باخت با نتیجه‌ی سه بر دو مقابل اتلتیک بیلبائو بود، عصبانی شد و با حرکت خود روی بازیکن بیلبائو اخراج شد تا برای اولین بار رنگ کارت قرمز را در لباس بارسلونا ببیند.

لیونل مسی پس از انجام 753 بازی برای بارسلونا و در لباس آبی و اناری بالاخره اخراج شد و کارت قرمز دریافت کرد تا جای خالی این قضیه در دوران حرفه‌ای او در باشگاه بارسلونا پر شود.

1470