شوخی هواداران با دلجویی مسی از بازیکن بیلبائو: نبضش را گرفت؟

شوخی هواداران با دلجویی مسی از بازیکن بیلبائو: نبضش را گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی مهاجم آرژانتینی در فصلی که شاید آخرین فصلش در بارسلونا باشد، برای اولین بار در تیم بزرگسالان بارسا اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، مسی در آخرین دقیقه وقت اضافه بازی سوپرجام اسپانیا در مقابل بیلبائو، خشمش از شکست تیمش را سر آسیر ویالیبره، گلزن تیم حریف خالی کرد و با دست راستش مشت محکمی را به وی زد. هافبک بیلبائو سعی کرد که جلوی حرکت مسی را بگیرد و بازیکن آرژانتینی نیز مشت محکمی را به وی زد. داور این صحنه را ندید اما با هشدار داور ویدیوی، مسی اخراج شد. 

حالا تصاویر دلجویی مسی از ویالیبره بعد از این برخورد در شبکه های اجتماعی وایرال شده که خیلی از کاربران به شوخی گفته اند که مسی در حال گرفتن نبض بازیکن حریف است تا ببیند که ضربه بوکسی که به بازیکن حریف زده و باعث ناک اوت شدن وی شده، آیا باعث کشته شدن این بازیکن هم شده است یا نه!

مسی ضربه بدی را به ویالیبره زد و احتمالا خودش هم می دانست که با کارت قرمز مواجه می شود اما تصویر منتشر شده از وی به شکلی است که انگار در حال گرفتن نبض هافبک بیلبائو است. لئو احتمالا به خاطر این صحنه با دو تا چهار جلسه محرومیت مواجه خواهد شد که کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا در روزهای آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

4125