تایید شد: حضور مسی در لیست خرید پی‌اس‌جی

تایید شد: حضور مسی در لیست خرید پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن ژرمن اعلام کرد که لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که فقط پنج ماه تا پایان قراردادش با تیم کاتالان مانده، در لیست خرید تیم فرانسوی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، لئوناردو در مصاحبه با فرانس فوتبال در مورد تمایل پی اس جی به مسی گفت :" بازیکنان بزرگ نظیر مسی همیشه در لیست خرید پی اس جی هستند اما فعلا زمان صحبت کردن در موردشان یا رویاپردازی در مورد آنها نیست. اما قطعا ما سر میز بزرگی از تیم هایی نشسته ایم که از نزدیک این شرایط را دنبال می کنند. البته باید بگویم که هنوز سر میز ننشسته ایم اما صندلی ما رزرو شده است. چهار ماه فوتبالی در این شرایط به اندازه یک دنیا فاصله دارند و باید دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

در حقیقت پی اس جی می خواهد در پایان فصل، مسی را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. این بازیکن 34 ساله بدین ترتیب می تواند به دوست قدیمی خود نیمار در پاریس ملحق شود. تا کنون پی اس جی هرگز به صورت رسمی تمایل به مسی را تایید نکرده بود اما حالا بر اساس قوانین لئو می تواند آزادانه با باشگاه های دیگر مذاکره کند چرا که کمتر از شش ماه تا پایان قراردادش مانده است. مسی اعلام کرده است که تصمیم خود در مورد ماندن یا نماندن در بارسا را در پایان فصل اعلام خواهد کرد اما روند ورزشی ناامیدکننده بارسا و از دست دادن سوپرجام اسپانیا شاید تصمیم وی در مورد جدایی از بارسا در زمان اتمام قرارداد را جدی تر کند.

4125