میلان در فکر خرید دو مدافع بارسلونا در زمستان

میلان در فکر خرید دو مدافع بارسلونا در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - میلان به دنبال تقویت ترکیبش برای حفظ روند در مسیر قهرمانی لیگ ایتالیا است. روسونری ها پس از خرید میته از تورینو و نهایی شدن قریب الوقوع جذب مانژوکیچ در خط حمله حالا در تلاش هستند تا دو بازیکن بارسلونا را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که روسونری ها در تلاش هستند تا ساموئل اومتیتی و جونیور فیرپو دو بازیکن بارسلونا در خط دفاعی را به خدمت بگیرند. در حقیقت در ایتالیا جزئیات زیادی در این باره منتشر نشده است اما یکی از مشکلات جدی برای جذب اومتیتی مربوط به دستمزد بالایش است که سالی شش میلیون یورو دریافت می کند. از سویی پیولی شخصا علاقه زیادی به فیرپو دارد و می خواهد این بازیکن اسپانیایی - دومینیکنی را به عنوان ذخیره تئو هرناندز به خدمت بگیرد.

اومتیتی تمایل چندانی به ترک بارسلونا در زمستان ندارد هر چند که دقایق زیادی نصیبش نمی شود. از سویی تیم کاتالان پس از ناکامی در خرید اریک گارسیا ترجیح می دهد که اومتیتی تا پایان فصل بماند. در صورت جدایی جونیور، بارسا یا بازیکنی قرضی را در پست دفاع چپ به خدمت می گیرد یا این که از آلخاندرو بالده از آکادمی خود استفاده خواهند کرد.

4125