امیرآبادی:استقلال بازی 6 امتیازی را از تراکتور برد/ هیات مدیره که حاشیه بسازد از دشمنان چه انتظاری دارید؟

امیرآبادی:استقلال بازی 6 امتیازی را از تراکتور برد/ هیات مدیره که حاشیه بسازد از دشمنان چه انتظاری دارید؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر هیأت مدیره بخواهد به تیم ضربه بزند و برای تیم حاشیه درست کند پس چه انتظاری باید از بیرون و حتی دشمنان داشته باشیم؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مهدی امیرآبادی در خصوص برتری سه بر یک استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی جاندار و فیزیکی را شاهد بودیم. استقلال در این بازی چند مصدوم داشت که به تبریز نرفتند و باز هم دست کادرفنی تمام و کمال پر نبود، اما با وجود اینکه در دربی بازی خوبی را شاهد نبودیم، کادرفنی به خوبی از نظر روحی روی بازیکنان کار کرد و استقلال توانست با یک بازی خوب و قابل قبول سه امتیاز را بگیرد. 

وی افزود: بازی با تیم‌های بالای جدولی شش امتیازی است و سه امتیاز مهم به حساب استقلال واریز شد و از همه مهمتر این بود که موتور دیاباته برای گلزنی روشن شد. قائدی و دیاباته دوباره راه افتادند، البته نباید زحمات بقیه بازیکنان را نادیده گرفت.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به نقاط ضعف این تیم عنوان کرد: کادر فنی باید روی عملکرد دفاعی، باز هم بیشتر کار کند. گل‌هایی که استقلال دریافت می‌کند، بین مدافعان کنار و مدافعان وسط اتفاق می‌افتد و این مشکل باید رفع شود. این صحبت‌های من انتقاد نیست، چون ما آن چیز را که می‌بینیم می‌گوییم. من استقلالی هستم و دوست دارم سرم بالا باشد. اگر برخی موارد که اشتباهات است می‌گوییم، به خاطر آن است که می‌خواهیم کمک کنیم.

امیرآبادی در خصوص انتقاد مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی از عملکرد استقلال در دربی و اینکه این موضوع چقدر می‌تواند روی عملکرد کلی آبی‌پوشان تأثیرگذار باشد به فارس گفت: کادر فنی استقلال نباید به اینگونه حواشی کار داشته باشد. اگر هیأت مدیره بخواهد به تیم ضربه بزند  و برای تیم حاشیه درست کند پس چه انتظاری باید از بیرون و حتی دشمنان داشته باشیم؟ هیأت مدیره اصلاً نباید در کار فنی دخالت کند و وظیفه آنها چیز دیگری است.

وی تصریح کرد: ابتدای فصل قرار بود کمیته فنی تشکیل شود و اگر هم انتقادی صورت بگیرد، اعضای کمیته فنی می‌توانند نظر بدهند نه هیأت مدیره باشگاه. تیم در بالای جدول است، اما چرا هیأت مدیره باید به کادرفنی و بازیکنان فشار وارد کند؟ استقلال همیشه از فضای مجازی ضربه می‌خورد و دشمن هم زیاد دارد، حال شما تصور کنید هیأت مدیره هم بخواهد خودش به تیم حاشیه تزریق کند، در آن صورت دیگر نباید از دشمنان انتظار داشت.

6641