الهویی در گفت و گو با فوتبالی: صحبتی در خصوص فرشید باقری انجام ندادیم / مجبور شدیم شبیه آلومینیوم بازی کنیم

الهویی در گفت و گو با فوتبالی: صحبتی در خصوص فرشید باقری انجام ندادیم / مجبور شدیم شبیه آلومینیوم بازی کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی گل گهر سیرجان می گوید این تیم دوباره به بالای جدول برمی‌گردد .

به گزارش فوتبالی، سعید الهویی در خصوص شرایط گل‌گهر سیرجان بعد از کسب تساوی مقابل آلومینیوم اراک گفت: آقای قلعه‌نویی در ابتدای فصل هدفی را برای تیم  طراحی کرد که ما سعی داریم هفته به هفته برای رسیدن به آن هدف پیشرفت کنیم . یکی از اهداف، کسب نتیجه و بخشی از آن هم تغییر در استایل بازی گل گهر است ، به همین دلیل ما در هر بازی میزان پیشرفت بازیکنان را می سنجیم . 

او در همین خصوص ادامه داد: در هفته های گذشته در یکسری بازی ها مثل دیدار با پیکان و استقلال نتیجه نگرفتیم ولی میزان پیشرفتمان در سطح بازی خیلی خوب بود و  توانستیم شکل بازی‌ای که می‌خواهیم را به حریف ارائه دهیم اما اشتباهات فردی در کنار بدشانسی ها باعث شد نتیجه نگیریم .

مربی گل گهر سیرجان در خصوص دیدار با آلومینیوم که با نتیجه تساوی تمام شد گفت: بازیکنان آلومینیوم درگیرانه بازی می  کنند و سبک آنها انتقال توپ از دفاع به حمله است و یا بهتر بگویم آن ها از  ضد حملات  استفاده می کنند ، این مدل بازی کردن آلومینیوم اراک باعث می‌شود که تیم های روبروی آنها نتوانند سوار بر بازی شوند و به اهدافشان برسند ‌. تیمی که مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد مجبور است درست شبیه به همین تیم بازی کند. در کنار این موضوع، کیفیت بد زمین اراک برایمان مشکل ساز شد و اجازه نداد بتوانیم بازی مالکانه مان را با توپ داشته باشیم و به فضاهایی که می‌خواهیم برسیم. 

وی در خصوص شایعه پیوستن فرشید باقری به گل گهر گفت: آقای قلعه‌نویی معمولا در زمان نقل و انتقالات جلسات متعددی را با کادر فنی برگزار می کند و ما از اطلاعات و آمار استفاده می‌کنیم و تیم آنالیز ما ویدیوهایی را از سبک بازی بازیکنانی که مد نظر هست تهیه  می کنند و ما می‌بینیم در پستی که نیاز به بازیکن داریم بازیکنی که مدنظر ما هست به سبک کاری ما می‌خورد یا خیر. ما هنوز جلسه ای در خصوص فرشید باقری برگزار نکردیم و تمرکزمان روی بازیهای باقیمانده لیگ برتر است . مطمئنا نه ما بلکه تمام تیم های لیگ برتر نیاز به ترمیم و در واقع جابجایی بازیکن دارند ولی در حال حاضر تمرکز آقای قلعه‌نویی روی بازی های باقی مانده است و سعی می کنیم با کیفیتی که بازیکنان ما دارند به اهدافمان برسیم.

الهویی در پایان در خصوص دیدار پیش رو گل گهر سیرجان با تراکتور افزود: تراکتور جزو تیم هایی است که سبک بخصوص خود را دارد و یک بازی مالکانه ارائه می‌دهند و شباهت‌هایی بین سبک بازی ما و آنها وجود دارد و بازی کردن ما راحت تر است زیرا هر دو تیم سعی داریم بازی مالکانه انجام دهیم و از الگوها و مسیرهایی که داریم به گل برسیم و این قضیه بازی را برای هر دو تیم در سبک تهاجمی ساده می کند زیرا هر دو تیم می خواهیم فوتبال بازی کنیم و یک بازی زیبا به نمایش بگذاریم . کیفیت زمین امام علی هم خوب است و فکر می‌کنم بازی خوبی را خواهید دید و می‌تواند یک دیدار با کیفیت در هفته آینده باشد و احتمالا پرگل هم خواهد بود. امیدوارم به اهداف تاکتیکی که داریم برسیم و بتوانیم بعد از این دو هفته ای که نتیجه نگرفتیم و مقداری از جایگاهمان دور شدیم را جبران کنیم .

1122