نیکبخت: استفاده از سه مهاجم یعنی فکری ترسو بازی نمی‌کند

نیکبخت: استفاده از سه مهاجم یعنی فکری ترسو بازی نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا نیکبخت واحدی پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد استفاده از سه مهاجم در ترکیب استقلال توسط محمود فکری جای خوشحالی دارد.

به گزارش فوتبالی، نیکبخت ابتدا در مورد بازی دیروز بین دو تیم تراکتور واستقلال اظهار داشت: «بازی دیروز بازی جذابی بود و استقلال توانست خودش را به تراکتور دیکته کند. بعد از مدت ها زوج مهدی قایدی و شیخ دیاباته و البته در کنار ارسلان مطهری توانستند بازی بسیار زیبایی را به نمایش بگذارند و بازی هماهنگ دیاباته و قایدی را دیدیم البته استقلال می توانست به گل های بیشتر هم برسد اما ریسک نکرد و این همان فوتبالی است که هواداران از استقلال می خواهند.»

او در مورد گذر فکری از روزهای سخت و رسیدن استقلال به صدر جدول خاطرنشان کرد: «از روز اول گفتم به مربیان جوان باید بها داد. اگر دنبال این هستیم که فوتبال و بازیکنان ما رشد کنند، باید به مربیان جوان بها بدهیم. مربی های جوان سرمایه هستند و باید فرصت کافی را به آنها بدهیم. 7 هفته از لیگ گذشته بود می گفتند محمود فکری که اسطوره استقلال است را بردارید! همیشه کلی صحبت می کنم اگر می خواهیم به مربی بها بدهیم از او برنامه 2 یا 3 ساله بخواهیم. به اعتقاد من تیم فکری روز به روز بهتر بازی می کند.»

نیکبخت در مورد تصمیم شجاعانه فکری و استفاده از هر سه مهاجم استقلال به صورت همزمان برابر تراکتور بیان کرد: «درسته ارسلان و قایدی عقب تر بازی می کنند اما بالاخره استقلال دارد با سه مهاجم بازی می کند و این یعنی فکری ترسو بازی نمی کند و این جای خوشحالی دارد.»

او تصریح کرد: «قایدی و دیاباته ستاره های استقلال در بازی دیروز بودند.»

وی در مورد عملکرد خط میانی استقلال گفت: «به نظر من ریگی فوق العاده است و در کنار بازیکنانی که تازه با استقلال اضافه شده اند روز به روز بهتر می شوند.»

او در مورد شانس استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: «هنوز برای درصد و شانس زود است اما بدون شک استقلال جزو مدعیان قهرمانی است.»


9697