تارتار: هر مربی دیگری هم باشد از اوت‌های نادر محمدی استفاده می‌کند/ مس تیم باتجربه‌ای است

تارتار: هر مربی دیگری هم باشد از اوت‌های نادر محمدی استفاده می‌کند/ مس تیم باتجربه‌ای است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مس تیم بسیار باتجربه‌ای است و مثل سال گذشته که به لیگ برتر صعود کرد در آن تیم هم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داشت.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی سختی با مس داریم، مثل همه بازی‌های لیگ. به طور کلی  امسال هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. هفته به هفته می‌بینیم که در تمام بازی‌ها نتایج عجیبی رقم می‌خورد. حریف ما در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرده است. مربی جوان‌شان را حفظ کردند و بازیکنان ممتاز لیگ یک و بعد از آن بازیکنان باکیفیت لیگ برتر را جذب کردند. تیم بسیار باتجربه‌ای هستند و مثل سال گذشته که به لیگ برتر صعود کردند در آن تیم هم بازیکنان خوب و باتجربه داشتند. ربیعی خاطره خوبی از بازیکنان باتجربه دارد و می‌داند که بازیکنان باتجربه احساس مسئولیت زیادی دارند.
وی ادامه داد: ما با توجه به اینکه بازی هفته قبل مقابل سپاهان را از دست دادیم، مقابل مس محکوم به پیروزی هستیم تا بتوانیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم. امیدوارم کم اشتباه باشیم. تیم جوانی هستیم، میانگین سنی ما پایین است. چاره‌ای نیست باید با جوانان انگیزه و با استعداد کار کنیم، انشاءالله کم‌اشتباه باشیم و بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص تمجید نویدکیا از بازی خوب تیمش مقابل سپاهان و اینکه 7 بازیکن از تیم‌های امید این تیم بازی کردند، تصریح کرد:  ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، البته تا زمانی که نتیجه 2 بر یک شد، بعد از آن تیم ما بی‌محابا حمله کرد و سپاهان هم بازیکنان خوبی به زمین آورد که می‌توانستند به گل‌های بیشتری برسند. از نویدکیا هم تشکر می‌کنم که صادقانه صحبت کرده است. سپاهان لیاقت بردن را داشت و آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره آکادمی هم باید از مربیان پایه تیم تشکر کنم، خیلی زحمت می‌کشند و به دنبال بازیکنان خوب در تهران و شهرستان‌ها هستند. کار بسیار ارزشمندی انجام می‌دهند، در کل کم‌ کردن هزینه‌ها خیلی به ما کمک می‌کند.  یکی دو تا از بازیکنان امیدمان را به بزرگترها اضافه کردیم و ممکن است در  بازی فردا بازی کنند.

تارتار در خصوص بازی کردن حاتمی مقابل مس رفسنجان خاطرنشان کرد:  احتمالش هست که فرزاد حاتمی به بازی برسد. کادر پزشکی خیلی زحمت کشیده و باید از آنها تشکر کنم.

وی در خصوص فشردگی مسابقات و جایگاه نزدیک تیم‌ها در جدول گفت: من اول صحبت‌هایم هم عرض کردم که تیم‌ها به هم نزدیک هستند. برخی از تیم‌ها مثل پیکان هزینه بسیار کمی انجام دادند و نتایج خوبی کسب کردند. نفت آبادان را ببینید که دیر بسته شد و در حال حاضر تیم دوم جدول است. تمام پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب درآمده است. این نشان می‌دهد که بازیکنان خوبی در فوتبال ایران داریم و توانستند در بالا و پایین جدول رقابت خوبی را به وجود بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اشتباهات فردی بازیکنانش عنوان کرد: نیروی جوان معمولا اشتباهاتش هم زیاد است، چاره‌ای نیست تاوانش را ما مربیان باید پس بدهیم. کادر فنی باتجربه است و می‌تواند به جوانان‌مان کمک کند. پاشایی، معمار، طهماسبی و ... همه تلاش می‌کنند تا انشاءالله اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم تا یک نتیجه خوب را در تاریخ پیکان به رقم بزنیم.

تارتار در واکنش به توجهی که به اوت‌های نادر محمدی در رسانه‌های داخلی و خارجی شده است، گفت: اگر من بخواهم ریز این مسئله را بشکافم به ما بیشتر حق می‌دهند.  اوت ضربه‌ای است که آفساید ندارد. می‌توانیم روی آن هرگونه تاکتیکی را اجرا کنیم و تیم حریف را در محوطه جریمه حبس کنیم. وقتی اوت می‌شود و ما هم این توانایی را داریم در محوطه جریمه حریف پرتاب کنیم،  فکر می‌کنم هر مربی دیگری هم بود از این اوت‌ها استفاده کند، ما هم سعی می‌کنیم از این حربه استفاده کنیم. از بچه‌های آکادمی ممنونیم که نادر محمدی را به تیم اضافه کردند. ما باید استفاده کنیم و نمی‌گذاریم تیم‌ها به ما فشار بیاورند. می‌دانم که یک مقدار کسل‌کننده و حوصله‌سربر است اما چاره‌ای نیست و توانایی ما طوری است که باید از استفاده کنیم.

وی در خصوص ضعف گلزنی مس رفسنجان تصریح کرد: با آمدن محمد قاضی که یکی از بازیکنان باتجربه فوتبال‌مان است، مشکل گلزنی مس حل شده است. این تیم در اوایل فصل مشکل گلزنی داشت. تیم بسیار خوبی هستند و ساختار دفاعی خیلی خوبی دارند و کارمان واقعا فردا مقابل آنها سخت است.

6641