قاسم‌پور: فوتبال ایران با ماندن مدیران فعلی پیشرفت نمی‌کند

قاسم‌پور: فوتبال ایران با ماندن مدیران فعلی پیشرفت نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال معتقد است که فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته و تنها انتخاب مدیرانی از جنس فوتبال می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، ابراهیم قاسم پور، پیشکسوت فوتبال در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال در سال های اخیر و انتخابات پیش روی این فدراسیون اظهار کرد: فدراسیون به طور کلی عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات زیادی انجام شد که مهم ترین آنها قرارداد ویلتموس است. مدیران فدراسیون درباره قرارداد ویلتموس نشان دادند که سوء مدیریت دارند و توانایی لازم برای بستن قرارداد با یک مربی خارجی را ندارند.
او ادامه داد: فوتبال پایه هم وضعیت خوبی ندارد و ثمره تیم های پایه را در لیگ و تیم ملی نمی‌بینیم. اگر در انتخابات پیش رو دوباره یکی از مدیران قبلی انتخاب شود اتفاق خاصی نخواهد افتاد و پیشرفتی نصیب فوتبال کشور نخواهد شد.

قاسمپور درباره اینکه آیا یک مدیر از دل جامعه فوتبال می‌تواند به بهبود شرایط کمک کند یا اساسا ورزشی بودن یا نبودن مدیران فدراسیون، فرق چندانی ندارد گفت: زمانی آقای صفایی فراهانی رییس فدراسیون بودند که سابقه فوتبالی نداشتند اما به معنای واقعی یک مدیر بودند و از افراد متخصص استفاده می‌کردند اما برخی افراد که برای انتخابات ثبت نام کرده اند نه تنها فوتبالی نیستند بلکه توانایی اداره فدراسیون فوتبال را هم ندارند. البته در کنار این‌ها افرادی مثل علی کریمی و مهدی مهدوی کیا هم امده‌اند که از جنس فوتبال هستند و می‌دانند چگونه باید عمل کنند که فوتبال ایران پیشرفت کند.

6641