در انتظار رونمایی از محمد انصاری در لیگ بیستم

در انتظار رونمایی از محمد انصاری در لیگ بیستم

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزها برای بازی هفته آینده مقابل آلومینیوم اراک با کمبود مدافع تخصصی با تجربه در قلب دفاع این تیم مواجه هستند.

به گزارش فوتبالی، در حالی گه روز گذشته و در پایان بازی شاگردان یحیی گل محمدی مقابل فولاد خوزستان سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه شدند این احتمال می رود که پرسپولیس در بازی هفته آینده دو مدافع تخصصی خود در قلب دفاع این تیم را به همراه نداشته باشد، هر چند با توجه به دریافت کارت زرد کنعانی زادگان از داور بازی او چهار کارته شد و اگر مصدوم هم نباشد نمی تواند در بازی برابر شاگردان رسول خطیبی به میدان برود.

با توجه به اینکه محمد انصاری مدافع چپ این تیم که قابلیت بازی در قلب دفاع را نیز دارد به تازگی از بند مصدومیت رها شده و در شرایط بازی قرار گرفته است این احتمال می رود در بازی هفته آینده به لیست بازیکنان پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک برگردد اما اینکه به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب ثابت قرار گیرد هنوز مشخص نیست و بستگی به تمرینات پرسپولیس پیش از بازی مقابل شاگردان رسول خطیبی دارد.

حاجی انصاری که در بازی مقابل استقلال در لیست پرسپولیس حضور داشت روز گذشته و در دیدار مقابل فولاد در لیست 18 نفره قرمزها حضور نداشت تا مشخص شود که محمد انصاری هنوز نتوانسته نظر یحیی گل محمدی را جلب کند. انصاری که طی 4 سال گذشته یکی از چهره های اصلی و تاثیرگذار پرسپولیس در زمان برانکو و حتی کالدرون بود، به نظر می رسد هنوز نتوانسته اعتماد یحیی گل محمدی را برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورد.

مدافع قرمزها ابتدای فصل جاری به همراه محسن ربیع خواه در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار داشت، پس از جدایی شجاع خلیل زاده با نظر کادر فنی در پرسپولیس ماندگار شد تا در بازی های فشرده پرسپولیس کمک حال پرسپولیس باشد اما نگاهی به بازی های 9 هفته گذشته پرسپولیس ثابت می کند محمد انصاری اگرچه هفته هاست از بند مصدومیت به طور کامل رهایی یافته و در تمرینات نیز به گواه هم تیمی هایش کاملا آماده و سرحال است اما در هیچ کدام از بازی های پرسپولیس بازی نکرده موضوعی که ثابت می کند یحیی گل محمدی اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد، آن هم در حالی که انصاری تجربه حضور در بازی های سنگینی مانند فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوران برانکو را دارد.

باید منتظر ماند و دید که آیا یحیی گل محمدی در بازی مقابل آلومینیوم در نبود مدافعان تخصصی خود به محمد انصاری اعتماد می کند تا بعد از مصدومیت طولانی مدت شرایط حضور در زمین را به دست بیاورد یا ترجیح می دهد به بازیکنان جوانی مانند احسان حسینی و بازیکنانی مانند میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا که تجربه بازی در این پست را داشتند میدان خواهد داد.

7655