احمدزاده و یحیی؛ انتقامی که گرفته نشد

احمدزاده و یحیی؛ انتقامی که گرفته نشد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک راست فولادی ها در بازی مقابل تیم سابقش نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش فوتبالی، ترکیب فولاد برابر شاگردان یحیی گل محمدی، یک چهره آشنا برای هواداران پرسپولیس داشت. فرشاد احمدزاده بازیکنی بود که به سرعت در پرسپولیس جا افتاد و اعتماد برانکو را جلب کرد. او با پیراهن شماره 10، بازی‌های زیادی برای قرمزها انجام داد و در دو جشن قهرمانی متوالی هم شرکت کرد اما همین که با اولین زمزمه‌های انتقادی به خاطر چند نمایش ضعیف روبه‌رو شد، گوش‌هایش را روبه‌روی هوادارها گرفت و دائما به آنها کنایه زد.

 فرشاد به تصور خودش با رفتن به اروپا، به همه چیز می‌رسید اما جدا از یک ضرر بزرگ مالی به خاطر قرارداد ناچیز با باشگاه لهستانی، به لحاظ فوتبالی هم فقط پسرفت کرد. او در دوران کالدرون و مدیریت ایرج عرب به پرسپولیس برگشت اما این باشگاه دیگر با هیچ‌کس تعارف نداشت و یحیی، خیلی زود نام این بازیکن را پس از بازگشت به پرسپولیس در دوران انصاری فرد به عنوان سرمربی قرمزها از فهرست تیم خارج کرد. 

فرشاد احمدزاده که در این فصل یکی از بهترین بازیکنان فولاد بوده است و در بازی مقابل استقلال و سایپا برای این تیم گلزنی کرده بود، انگیزه های زیادی برای بازی مقابل پرسپولیس و یحیی گل محمدی داشت و انتظار می رفت در تقابل با همبازیان سابقش مانند کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی نمایش درخشانی داشته باشد، اما در طول این بازی نتوانست عملکرد خوب خود را در بازی های گذشته مقابل تیم سابقش تکرار کند تا در ادامه توسط کادر فنی فولاد تعویض شود.

احمدزاده اولین بازی اش با پیراهن پرسپولیس را در دوران یحیی گل‌محمدی و زمانی که جانشین مانوئل ژوزه شده بود انجام داد و در دوره دوم حضور یحیی گل محمدی او از پرسپولیس جدا شد.

7655