واکنش موسوی به صحبت های هاشمی نسب: ما جنوبی ها نمی گذاریم حرف در دلمان بماند

واکنش موسوی به صحبت های هاشمی نسب: ما جنوبی ها نمی گذاریم حرف در دلمان بماند

پایگاه خبری فوتبالی- علی موسوی اعتقاد دارد استقلال برای رسیدن به قهرمانی نباید نوسان داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص برتری این تیم مقابل تراکتور گفت: استقلال خوب بازی کرد و به خوبی از فرصت هایش استفاده کرد تا برنده این بازی باشد. به نظر من این تیم باید در بازی های بعدی هم همین طور باشد و نوسان نداشته باشد. استقلال برای قهرمانی باید نوسان خود را کم کند تا با بازی های بهتر تا هفته آخر صدرنشین باشد.

موسوی در خصوص خط حمله استقلال گفت: استقلال مثلث خطرناکی را در بازی با تراکتور از خود نشان داد که امیدوارم این خط حمله تهاجمی در بازی های بعدی هم همین طور کار کند که اگر چنین باشد بقیه تیم ها کار آسانی مقابل خط حمله استقلال ندارند.

وی در خصوص صحبت های جنجالی هاشمی نسب در خصوص تیم پرسپولیس گفت: ما جنوبی ها آدم های رکی هستیم و نمی گذاریم حرف در دل مان بماند. هاشمی نسب هم حرف هایی که به آن اعتقاد داشت را زد. 

موسوی در ارتباط با این که فکر می کند صحبت های هاشمی نسب در مورد پرسپولیس درست بوده یا نه در پایان گفت: به هر حال او بیشتر در بطن فوتبال حضور دارد و بهتر می داند چه اتفاق هایی می افتد. مهدی دوست قدیمی من است و می دانم که خیلی رک است و اگر چیزی را بداند، می گوید.

4040