کریمی: جوانگرایی در شهر خودرو تاوان دارد/ باید نساجی را شکست دهیم

کریمی: جوانگرایی در شهر خودرو تاوان دارد/ باید نساجی را شکست دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت که کسب ۳ امتیاز بازی با نساجی مهم است و آنها باید این تیم را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، امیرحسین کریمی در ارتباط با شرایط تیمش در آستانه بازی فردا برابر نساجی گفت: ما این چند روز تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و تاکتیک‌های لازم را هم برای بازی با نساجی مرور کردیم. امیدوارم در این بازی خانگی 3 امتیاز را بگیریم، باید نساجی را شکست دهیم و برای رسیدن به این هدف انگیزه بالایی داریم.
وی در ارتباط با تغییر کادر فنی نساجی و این‌که آیا حضور مجید جلالی می‌تواند این بازی را برای شهر خودرو سخت‌تر کند، تأکید کرد: من با آقا مجید کار کرده‌ام و او یک مربی فنی است. این مربی در این چند روز نمی‌تواند به‌یک‌باره همه چیز را از لحاظ فنی تغییر دهد ولی مطمئناً شرایط روحی بازیکنان نساجی بهتر خواهد شد. بازی سختی داریم ولی در خانه محکوم به برد هستیم.

کریمی در خصوص قرار گرفتن شهر خودرو در رده سیزدهم و کسب نتایج نه‌چندان خوب در این فصل، اظهار داشت: فاصله تیم‌ها در جدول خیلی نزدیک است و با یک برد چند پله صعود می‌کنیم، این جدول همچنان نوسان دارد و ما می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم. هدف شهر خودرو در این فصل جوانگرایی است و این کار قطعاً تاوان هم دارد. بازیکنان خوبی داریم و سید مهدی رحمتی و همچنین آقای حمیداوی هم زحمت می‌کشند تا تیم شرایط خوبی داشته باشد. در سال‌های گذشته خیلی از تیم‌ها که جوانگرایی کردند در اوایل به مشکل خوردند و باید در مورد شهر خودرو صبور باشیم.

6641