گزارش ویژه/ ترابی در چهارراهی پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و ترابزون؛ العربی تعیین می کند!

گزارش ویژه/ ترابی در چهارراهی پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و ترابزون؛ العربی تعیین می کند!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی ترابی چقدر برای بازگشت به فوتبال ایران شانس دارد؟

به گزارش فوتبالی، از زمانی که بحث جدایی ترابی از العربی مطرح شد، صحبت از بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران و پرسپولیس به عنوان تیم سابقش بر سر زبان‌ها افتاد.

هر چند گفته می شود خود ترابی هم دوست دارد به پرسپولیس برگردد منتهی مسائل مالی، بازگشت او را تحت تاثیر قرار داده است.

اگر چه گفته می‌شود باشگاه‌های خواهان ترابی می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به باشگاه العربی قطر، رضایتنامه این بازیکن را بگیرند اما انگار بدهی ۶۰۰ هزار دلاری العربی به بازیکن ایرانی‌اش باعث شده تا این باشگاه به راحتی با مشتریان ترابی کنار نیاید.

البته ترابی می‌تواند از خیر این ۶۰۰ هزار دلار بگذرد و رضایتنامه‌اش را بگیرد و به پرسپولیس بازگردد اما بعید است این بازیکن چنین کاری انجا دهد چرا که به شدت ضرر مالی می کند.

ظاهرا العربی در مذاکره با مشتریان ایرانی ترابی حاضر شده با ۴۰۰ هزار دلار رضایتنامه این بازیکن را صادر کند که با توجه به ماجرای پرسپولیس و بودیمیر و اینکه پرسپولیس تا تاریخ ۱۲ بهمن باید ۵۳۴ هزار یورو به بودیمیر بدهد، این باشگاه برای جذب بازیکن سابقش اول باید مطالبات مهاجم کروات را پرداخت کند و بعد به فکر بازگرداندن ترابی باشد که عملا کار بازگشت ترابی به پرسپولیس را سخت تر می کند.

به جز پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم مشتری ترابی هستند و گفته می‌شود یکی از تیمهای خواهان او حاضر است با این بازیکن قراردادی یک سال و نیمه ساله امضا کند و به صورت دلاری به او پول بدهد تا این بازیکن بابت ترک لیگ قطر و بازگشت به فوتبال ایران به مشکل نخورد. پیشنهادی وسوسه‌انگیز که هنوز ترابی به آن واکنشی نداشته باشد. این وسط مطرح شدن نام یک تیم جدید به عنوان مشتری ترابی شاید معادلات را تغییر دهد.

ماجرا از این قرار است که باشگاه ترابزون اسپور ترکیه که سید مجید حسینی را در اختیار دارد، به دنبال جذب ترابی است که العربی این بار روی ترابی ۷۰۰ هزار دلار قیمت گذاشته است و در صورتی که این رقم توسط باشگاه ترکیه ای تامین شود شاید ترابی سر از ترابزون اسپور دربیاورد. 

حالا باید دید العربی رضایتنامه ترابی را برای ترابزون صادر خواهد کرد یا اینکه ترابی سر از یک تیم ایرانی درخواهد آورد.

1111