دعوای هواداران پرسپولیس و هاشمی نسب 20 سال بعد از انتقال جنجالی

دعوای هواداران پرسپولیس و هاشمی نسب 20 سال بعد از انتقال جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- بازی پرسپولیس و فولاد بهانه ای شد تا باز هم هواداران پرسپولیس علیه مدافع سابق و یاغی این باشگاه جبهه گرفته و انتقادات زیادی علیه مربی حال حاضر فولاد مطرح کنند.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشمی نسب که در سال های اخیر همواره در نساجی و فولاد در کنار جواد نکونام به عنوان یکی از دستیاران او حضور داشته و در مواردی که سرمربی فولاد به نشست خبری نمی رود هاشمی نسب را به عنوان نماینده خود راهی کنفرانس قبل و بعد از بازی می کند در حاشیه بازی روز گذشته پرسپولیس و فولاد بین مهدی هاشمی نسب و نیمکت پرسپولیس درگیری ها حسابی بالا گرفت تا با واکنش داور بازی و کارت زرد برای مربیان هر دو تیم روبه رو شود.

هاشمی نسب بعد از پایان بازی بی خیال درگیری ها نشد و عکس های منتشر شده کاملا نشان دهنده این موضوع است که علاوه بر نتیجه بازی که بر خلاف انتظار فولادی ها بود صحبت های رد و بدل شده بین مربیان دو تیم همچنان می رفت تا جرقه یک درگیری بزرگ را بزند که با دخالت محمد علوی مدیر تیم فولاد ، افشین پیروانی مدیر پرسپولیس و حسین کعبی موضوع در زمین چمن ختم به خیر شد.

در ادامه اما کنفرانس خبری دو تیم بعد از بازی بدون حاشیه نبود و مهدی هاشمی نسب با کنایه به نیمکت پرسپولیس گفت: " واقعا کلمه خاص برازنده این تیم است که می‌گویند تیم خاص! ایراد ندارد من 20 سال است که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنم و تمام زندگی ام شده جنگ و جدل با برخی هواداران تیم خاص ولی ایرادی ندارد، از این به بعد هم ادامه بدهند.من نصف عمرم گذشته و اگر می‌خواهند ادامه بدهند، نمی‌دانم که می‌گویند نسل عوض شده ولی حرف من این است، قبل از بازی می‌گویند نیمکت فولاد شلوغ است و در این موارد صحبت می‌کنند. همین تیم نایب قهرمان آسیا در بازی با ذوب‌آهن، بازی با استقلال و همین بازی امروز با ما نشان دادند نیمکت چنان آرامی هم ندارند با تمام احترامی که به کریم باقری رفیق 35 ساله خودم قائل هستم ولی آقایان مظلوم نمایی می‌کنند که نیمکت ما اینگونه نیست."

صحبت های هاشمی نسب بعد از بازی سبب شد تا هواداران پرسپولیس بعد از سالها حسابی در شبکه های اجتماعی از خجالت مربی فولاد و مدافع سابق این تیم که در انتقال جنجالی به استقلال رفت در بیایند و از تصمیمم علی پروین در کنار گذاشتن این بازیکن از پرسپولیس بعد از سال ها حمایت کنند. 

دوران سه ساله و فراموش نشدنی یکی از بهترین و البته جنجالی ترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران در پرسپولیس با انتقال به استقلال به اتمام رسید و از آن روز علیرغم مطرح شدن برخی صحبت ها مبنی بر پرسپولیسی بودن او اما هواداران هیچ وقت نتوانستند او را ببخشند و این فاصله سال هاست بین آنها ادامه دارد و بازی فولاد و پرسپولیس بهانه ای شد برای زنده شدن خشم دوباره پرسپولیسی ها علیه این مدافع یاغی و مربی حاضر باشگاه فولاد خوزستان.

 مهدی هاشمی نسب بعدها بارها مدعی شد با نصف رقم استقلال نیز علاقمند به ماندن در پرسپولیس بوده، اما ناصر ابراهیمی مربی آن زمان پرسپولیس که علی پروین همواره به او اعتماد ویزه ای داشت و کنار پروین به عنوان دستیار اول و تمرین دهنده پرسپولیس حضور داشت درباره هاشمی نسب گفته است: "استقلال ۱۲۰ میلیون به هاشمی‌نسب می‌داد و سقف پرسپولیس ۷۰ میلیون بود، هاشمی‌نسب گفت پس من می‌روم، علی آقا پروین هم گفت خوش آمدی! اگر می‌خواهی بروی بسلامت"

7655