فنونی زاده: بهتر است نوراللهی فعلا استراحت کند/ پنالتی فولاد نقطه تاریک داوری بود

فنونی زاده: بهتر است نوراللهی فعلا استراحت کند/ پنالتی فولاد نقطه تاریک داوری بود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید سه امتیازی که این تیم در دیدار با فولاد گرفت از نان شب هم واجب تر بود .

به گزارش فوتبالی، مرتضی فنونی زاده در خصوص برد پرسپولیس مقابل فولاد گفت: از ابتدای بازی مشخص بود که تیم خوب فولاد برای سه امتیاز آمده است، از آنجایی که جواد نکونام از شاگردان خلف کی روش بوده  سیستمی که فولاد به کار بست مثل تیم ملی بود. یک دفاع کاملا منطقی و بسته. این تیم بازیکنان خوبی در خط دفاع و حمله دارد. در دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس خیلی خوب بود اما از دقیقه 15 به بعد تا زمانی که پرسپولیس گل زد مالکیت توپ را تیم فولاد در دست گرفت و تاکتیک آقای گل محمدی که سانتر از کناره ها و استفاده از ضربه سر و استفاده از توپ های سوم بود استفاده شد و مهدی عبدی و نوراللهی تواستند به گل برسند. بازی در نیمه اول پایاپای بود و در نیمه دوم بازی زیبایی از دو تیم دیدیم  و مالکیت توپ را در ادامه فولاد به پرسپولیس داد.

او در خصوص داوری این دیدار ادامه داد: نقطه تاریک داوری آقای زاهدی فر این بود که یک پنالتی مسلم را به فولاد داد. ضربه ساده آقای  کنعانی زادگان را  به راحتی پنالتی گرفتند و بازی به تساوی کشیده شد. من نمی فهمم داوران کنار را برای چه می گذارند؟ آقای زاهدی فر در 5 متری صحنه بود و تنها کسی که به صحنه نزدیک بود داور کنار دروازه بود که صحنه را ندید وگرنه بازی باید یک بر صفر ادامه پیدا می کرد. کنعانی زادگان هم کلی قسم خورد که توپ به سینه ام خورده است. آقای زاهدی فر در تمام صحنه ها جز این صحنه خوب بود. 

وی اضافه کرد: کنعانی زادگان در صحنه ای که پنالتی اعلام شد به کادر فنی گفت بخدا دستم نخورده و فکر میکنم آقای باقری باید این صحنه را مدیریت می کرد اما نکرد و این صورت خوشی برای پرسپولیس ندارد. 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه بهتر است نوراللهی یکی، دو بازی بیرون بنشیند گفت: به نظرم اگر نوراللهی یکی دو بازی بیرون بنشیند راه دوری نمی رود چون این بازیکن اشباع شده است و جایگزین های خوبی مثل عالیشاه و شجاعی دارد. شاید نوراللهی کمی خسته است و باید دو بازی استراحت کند و دوباره با قدرت به ترکیب برگردد.

فنونی زاده در پایان افزود: به قول آقای جباری که به عنوان کارشناس به شبکه سه آمده بود پرسپولیس زیاد بازی زیبایی نکرد ولی سه امتیاز را گرفت و خیلی برای ما مفید بود و بچه ها با روحیه بالا می توانند به مصاف آلومینیوم اراک بروند. اینکه یک تیم زیاد کیفیتش خوب نباشد اما سه امتیاز را بگیرد باز هم خوب است. این سه امتیاز از نان شب هم برای پرسپولیس واجب تر بود.

1122