گران‌ترین خرید بارسلونا در دوران گواردیولا چه کسی بوده؟

گران‌ترین خرید بارسلونا در دوران گواردیولا چه کسی بوده؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی حال حاضر منچسترسیتی، بین سال‌های 2008 تا 2012 هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و در مدت عملکرد بسیار خوبی داشت. بارسلونا در آن دوران توانست موفقیت های خیره کننده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا داشته باشد و به همین جهت بسیاری معتقدند که آن دوران، بهترین دوران تاریخ بارسلونا بوده است و پپ گواردیولا هم بهترین سرمربی تاریخ بارسلوناست.

به گزاش فوتبالی، اگر چه بارسلونا در دوران پپ گواردیولا بیشتر وابسته به بازیکنان آکادمی بود و خرید های آنچنانی نداشت و با تکیه بر همان محصولات لاماسیا کار خود را پیش برد و به موفقیت رسید، اما در هر صورت مانند هر باشگاه بزرگ دیگری، بارسلونای تحت هدایت پپ گواردیولا هم در آن مدت خرید هایی داشت. گران ترین خرید بارسلونا در آن دوران زلاتان ابراهیموویچ بود که با مبلغ 69 میلیون یورو به بارسلونا آمد و البته در این تیم نتوانست آنطور که باید و شاید خودی نشان دهد و با گواردیولا هم دچار مشکل بود و در نهایت از این تیم رفت.

دومین خرید دوم بارسلونا گواردیولا، داوید ویا بود. او با مبلغ 40 میلیون یورو به بارسلونا آمد و خرید سوم هم دنی آلوز بود که با قیمت 35.5 میلیون یورو به خدمت گرفته شد و برای گواردیولا بسیار مفید بود.

1470