رکوردی که آرتتا در آرسنال پس از 12 سال ثبت کرد

رکوردی که آرتتا در آرسنال پس از 12 سال ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، در این فصل از رقابت‌ها شروع بسیار ضعیفی داشت به طوری که انتقادات زیادی از او مطرح شد و حتی برخی خواستار اخراج او بودند. در آغاز فصل عملکرد ضعیف او تا حدی بد بود که آرسنال در آستانه‌ی قرار گرفتن در جمع سه تیم پایینی جدول که در خطر سقوط بودند، قرار داشت اما سران آرسنال صبر کردند و به او اعتماد کردند تا اوضاع کمی بهتر شد.

به گزارش فوتبالی، اکنون آرسنال با هدایت میکل آرتتا در شرایط بهتری قرار دارد و به رشد خود امیدوار است و هواداران این تیم منتظر رخ دادن اتفاقاتی بهتر با میکل آرتتا در آینده هستند. آرتتا در فصل گذشته در آرسنال عملکرد خوبی داشت و موفق شد جام حذفی را از آن خود کند. او در ابتدای همین فصل هم جام خیریه را که حالت سوپرجام انگلیس را دارد، از آن خود کرد.

اکنون آرتتا رکوردی را در آرسنال به ثبت رسانده است، که آخرین بار، 12 سال پیش با آرسن ونگر ثبت شده بود. در واقع آرسنال با میکل آرتتا بعد از 12 سال توانسته است در 5 بازی پیاپی کلین شیت کرده و دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این رکورد بیانگر بهبود عملکرد خط دفاعی و دروازه‌بان آرسنال تحت هدایت آرتتا است.

1470